בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.6

מבוסס על 300 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אמיר

    מאי 2023

    מתוקף מקצועי כמדריך תיירים יוצא לי לישון במלונות כמעט שליש מחיי, לכן אני יכול להשוות בין המלונות השונים. מלון יו בוטיק הוא ללא ספק מהמלונות הטובים בארץ ולדעתי הטוב שבכל מלונות טבריה. יש לו את כל היתרונות שנופשים ותיירים מחפשים. קודם כל המיקום: יו בוטיק הוא אחד מהמלונות הבודדים בטבריה שיש לו חוף פרטי. אתה יוצא מהמלון ישר למים. שנית: הנוף. מכל חלון במלון נשקפת הכנרת בכל יופיה. שלישית: האוכל ארוחת הבוקר טעימה טרייה ומגוונת וחדר האוכל מציע ישיבה בפנים או על מרפסת הצופה לכנרת. רביעית: החדרים שהם נקיים ומנפקים. בכל חדר יש מכונת נספרסו שבשביל אחד כמוני זה ממש שדרוג. חמישית: המרחב הציבורי הן בתוך המלון והן באזור הבריכה והחוף נקיים ומטופחים. שישית: אין בו פארק מים לכן אין בו רעש של ילדים מתרוצצים וצורחים. אבל מעל הכל: הצוות ובמיוחד יונתן מנהל הקבלה שמתייחסים לכל אורח כ VIP ונותנים הרגשה של בית. בקיצור - חוויה נפלאה.

  • חוות הדעת של גל

    מאי 2023

    הכי קרוב למושלם

  • חוות הדעת של ערן

    מאי 2023

    שירותיות גבוהה, נקי, הקשבה לצרכי הלקוח. סבר פנים.

  • חוות הדעת של HAGIt

    מאי 2023

    שירות מעולה צוות לעניין נקי איכפתיות דואגים לכל דבר שירות חדר אוכל מעולה

  • חוות הדעת של פירס

    מאי 2023

    היה כיף צוות מאוד נחמד במיוחד גמיל

  • חוות הדעת של טל

    מאי 2023

    מלון מיוחד , שקט ופסטורלי שירות ברמה הכי טובה שאפשר העובדים נותני שירות וייחס ברמה גבוהה מאוד רוצה לציין מספר לשבח כמה שמות של עובדים לונה - בקבלה מקסימה ומיוחדת ומקבלת בסבר פנים יפות הדיל- מהחדר האוכל מקסימה ונותנת מעל ומעבר ומכל הלב בחיוך ובסבלנות טאהר-מנהל הביטחון בודק בכל הזדמנות שהכל בסדר ואם חסר משהו בחיוך וסבלנות מהכניסה ועד היציאה מהמלון יונתן- פקיד הקבלה מאוד אדיב ונותן שירות טוב וכולם באופן כללי נותני שירות מיוחדים , אדיבים

  • חוות הדעת של אביטל

    מאי 2023

    התארחנו סוף שבוע במלון .היה מושלם המלון מהמם הצוות ממש נחמד ודואג כל הזמן שיהיה מרוצה. רוצים להגיד תודה מיוחדת ליונתן פקיד הקבלה שדאג לנו מאוד!!

חיפוש חופשה ביו בוטיק כנרת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור