בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.4

מבוסס על 1446 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של מאור

    אוגוסט 2023

    הביאו לנו חדר שלא מתאים להרכב המשפחה ושינוי החדר היה די מסורבל

  • חוות הדעת של רפי

    אוגוסט 2023

    לצערי, התחלנו בחוויה שלילית כאשרהמזגן בחדר לא נתן מענה לטמפרטורה הרצויה. משמע,נשאר על 26 כל הזמן. טכנאים הגיעו לחדר במשך היום והלילה בערך 6 פעמים,בכל פעם הבטיחו שנפתרה הבעיה. כך יצא שיום שלם היינו טרודים רק בזה והלילה הראשון יבר ללא שינה, בחום נוראי. אני אישית סובלת מאוד מחום וזה העונש הגדול ביותר שאפשר היה לתת לי. רק לקראת הלילה השני, הבעיה טופלה. יחד עם זה, אני חייבת לציין שחדוה המנהלת טיפלה בנו ברגישות ובאחריות ומרגע ששמעה, לא הניחה לזה . חוץ מזה, המים במקלחון הציפו את החדר, בכל פעם שהתקלחנו, בהמשך כבר העדפנו להתקלח בחדר השני. יש לציין, שמעבר לחדר, הכל היה מושלם!!! האוכל, השירות, פעילויות, הבריכה, החוף, פשוט מושלם. מקוה שתפיקו לקחים ותשפרו מה שטעון שיפור.

  • חוות הדעת של פזית

    אוגוסט 2023

    חוויה על הפנים, הצהרנו שהגענו לירח דבש קצר , שמו אותנו בחדר קטן צמוד ללובי, קומה מתחת היה שיפוצים כל היום רעש של קידוחים, בלילה רעש עד 1 בלילה מהלובי ( רעש מחריד) של בסים מההפעלות. כשהגענו להתלונן אמרו לנו לחכות לבוקר לחדווה המנהלת שלא עשתה כלום ושום דבר טענה שתזכה אותנו ב2500 שקל והחלטנו לעזוב , שהגענו לקבלה ראינו סיכוי על גובה 1400 בטענה שישנו לילה אחד במלון , ממש לא הצלחנו לישון היה רעש בלתי פוסק, המצעים היו מלוכלכים ועובדי המלון שהחדר שירות שלהם היה מולנו צחקו עלינו בבוקר , יש סרטון במצלמות ההבטחה שלכם. החלטנו לפנות בעקבות כך למערכת המשפטית מאחר ואתם לא עשיתם שום דהר בנידון למרות שבסך הכל ביקשנו את כספינו בחזרה ואפילו לא במלואם. גרמתם לנו לעוגמת נפש וירח דבש שנזכור בצורה השלילית ביותר .

  • חוות הדעת של דויד

    אוגוסט 2023

    היינו בשבוע האחרון בחופשה במלון, מאוד נהננו מהשהייה - ניכרת תפיסת שירותיות ברמה גבוהה מאוד בקרב כלל העובדים - החל מהקבלה, עובדי הניקיון, צוות הבידור והספורט ועובדי חדר האוכל - כולם מנומסים, אדיבים ולא פחות חשוב - מחייכים. הרגשתי שהמלון היה ערוך באופן המיטבי לכמות האורחים ובדגש על הילדים- ללא תורים בחד"א, ללא מחסור במזון, ללא פערים בכיסאות תינוק וכדומה. אני סבורה ש מגוון בחדר האוכל היה מדויק, והאוכל שאני ומשפחתי אכלנו היה טרי וטעים. מציעה לשפר את האכיפה בבריכה בדגש על הניקיון - לא לאפשר כניסה עם מזון ושתייה לבריכה ובכללי לנקות יותר בסביבת מתחם בבריכה. במידה והמלון מתוכנן לשיפוץ נדרש לשדרג את החדרים ולתת מענה ביותר מעליות - בשעות העומס משך ההמתנה לא היה סביר. לסיכום - נהנתי ומקווה שאחזור

  • חוות הדעת של אליהו

    אוגוסט 2023

    מלון גרוע

  • חוות הדעת של נתנאל

    אוגוסט 2023

    פשוט מושלם אירוח ברמה גבוהה וצוות מהמם ומחייך לכולם

  • חוות הדעת של רויטל

    אוגוסט 2023

חיפוש חופשה ביו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור