בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.4

מבוסס על 1446 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של סימה

    יולי 2023

    שירות מעל המצופה. כל עובדי המלון ראויים לשבח!!! אין ספק שנחזור שוב

  • חוות הדעת של נעמה

    יולי 2023

    היה ממש כיף השירות של הצוות צוות הבידור האוכל היה ממש טוב

  • חוות הדעת של מזל

    יולי 2023

    ממש היה כייף שירות ווי איי פי טלי מנהלת מקסימה

  • חוות הדעת של צמח

    יולי 2023

    שנה שנייה כבר שחוזרים ותמיד חוויות מטורפות, שירות מהמם, אוכל טעים, הצגות מושקעות בערב, המסעדה של המלון פשוט אין מילים ! ובעזרת ה׳ כל שנה מחדש חוזרים תודה לכל הצוות.

  • חוות הדעת של נטלי

    יולי 2023

    מלון מהמם אוכל טוב צוות הפעלה מעולה לילדים באים כל שנה ונמשיך ללבוא

  • חוות הדעת של מנחם

    יולי 2023

    בתור משפחה של שישה נפשות מאוד נהנינו, שמים לב שתמיד מנסים להשתפר בכך שמתקשרים לאחר מכן ושואלים איך היה הקייטנה, דף פייסבוק עם תמונות מהקייטנה ומופעים שאינם מביישים את ברודוויי, השתיה, הגלידוצ בבריכה, צוות הקיטנה המדהים, הפעילויות, השייט ואנשי הצוות המדהימים שחילקו לנו גם פירות טריים,המנהלת קשרי לקוחות שמסתובבת בין כולם עם חיוך ואף עזרה לי למצוא מקום פנוי בספינה, צוות שמסביר פנים,אך יש סיבה ששמתי שמונה ולא עשר, זה מתחיל בכך שאין וילון או דבר מסוים שמונע מהמים לצאת ואז הרצפה רטובה לאורך כל היום עד שהמנקה מגיע, קרה פעמיים שהמנקה לקח את מגבת הרגלים והשאיר רק מספר מגבות למספר הנפשות, יצרתי פעמיים קשר עם הקבלה ורק בפעם השניה הגיע עובד עם כמה מגבות אך לא לרגלים. ישנו עובד מהמגזר הרוסי שעומד תמיד בצד שקרוב לסלטים, הנ״ל תמיד עם פרצוף זעום ושאלתי אותו מידי פעם על האוכל הנ״ל מסתכל בעצבים ועושה טובה שעונה. לא נעים בכלל, לגבי הפלגה שמענו מזוג אחר שדיברו בניהם, שביררנו בקבלה נאמר לנו שהכל תפוס ולשאלתו איך לא נאמר לנו בהתחלה לא ידעו להסביר, מזל שמנהלת קשרי לקוחות סייעה לנו בנושא, לקח לי הרבה השקעה לרשום את זה, בתקווה שדברים אלו יסייעו להשתפר, זהו נופש ראשון שלנו במלון זה, תודה על חוויה מדהימה ובלתי נשכחת.

  • חוות הדעת של שירן

    יולי 2023

    החדר היה נחמד, היה ממנו כל הזמן ריח של ביוב לא היה נעים בכלל, המדרגה בחדר גנרה לבת שלי לפול 6הוזעקו אליה עזרה ראשונה, מעבר לזה היה מלון ברמה ממש טובה,

חיפוש חופשה ביו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור