בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.4

מבוסס על 1446 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שלומי

    יוני 2023

    מלון וצוות ברמה גבוהה מאוד

  • חוות הדעת של ארתור

    יוני 2023

    היה מדהים, צוות האווירה מורגש בכל מקום. האוכל מדהים ואל אנשי השירות חייכנים ונדיבים.

  • חוות הדעת של דנה

    יוני 2023

    הייתה חוויה מדהימה, מלון מדהים, שפע, טעים, כיף ,צוות מקסים, נדיבים, נחמדים, שרותיים מאוד! פעם ראשונה שלי במלון ובהחלט לא אחרונה. חופשה מדהימה, לא היה מלון שנהנתי באילת כמו בחופשה הזו כל הכבוד לכם

  • חוות הדעת של גלית

    יוני 2023

    מבקשת למיין את שירלי מנהלת שרות לאורח שעשתה בשבילנו הע=כל למען חוויה טובה מאוש מבקשת לציין את פנינה מהמטבח , אני אלרגית ברמה מסכנת חיים שרות כזה לא קיבלתי באף מלון , כל מה שביקשתי ומעבר וצמיד לשאול אם אני רוצה עוש משהו. ותציד בסבר פנים טובות. יחד עם לאה הסו שפית שעשתה את האוכל מצויין.

  • חוות הדעת של יהודה

    יוני 2023

    האוכל מעולה חסר מוזיקה בבריכה המלון צריך להתשדרג בנראות ובחדרים

  • חוות הדעת של נופר

    יוני 2023

    יש לציין לטובה את קבלה: קירל וקתרינה חדווה מזכירת המנכ"ל חדר אוכל: הבחורהשמקבלת את פני האורחים הבחור שלו היא מסמנת כמה והוא מוליך להושבה. כל הבנות בחדר אוכל , כמו אלנה ארטום ועוד. כל מפני ועורכי השולחנות. פנינה בלחסן על הטבעונים ושגעונותיהם. מנסור על הבשרים . חן מהמסעדה האיטלקית אופיר על הילדים בריכה: עמדת השתייה בבריכה. המציל הצעיר שהמליץ להכנס לים ולראות דגים מגוונים. הבחור בעמדת המגבות בבריכה. ועוד תודה לבחור, שביום שישי בערב רכן ופרק את פח האשפה ליד המעלית בקומה 7.הבריק אותו, הבריג למקום. דרשתי בשלומו, מרוב שהוא רגיל להיות שקוף, הוא לא שמע אותי. אז תודה מיוחדת גם לו. לא פשוט להיות נותן שירות. יש לציין לטובה את קבלה: קירל וקתרינה חדווה מזכירת המנכ"ל חדר אוכל: הבחורהשמקבלת את פני האורחים הבחור שלו היא מסמנת כמה והוא מוליך להושבה. כל הבנות בחדר אוכל , כמו אלנה ארטום ועוד. כל מפני ועורכי השולחנות. פנינה בלחסן על הטבעונים ושגעונותיהם. מנסור על הבשרים . חן מהמסעדה האיטלקית אופיר על הילדים בריכה: עמדת השתייה בבריכה. המציל הצעיר שהמליץ להכנס לים ולראות דגים מגוונים. הבחור בעמדת המגבות בבריכה. ועוד תודה לבחור, שביום שישי בערב רכן ופרק את פח האשפה ליד המעלית בקומה 7.הבריק אותו, הבריג למקום. דרשתי בשלומו, מרוב שהוא רגיל להיות שקוף, הוא לא שמע אותי. אז תודה מיוחדת גם לו. לא פשוט להיות נותן שירות.

  • חוות הדעת של נפתלי

    יוני 2023

    האוכל היה מצויין, הילדים נהנו מאוד, השירות מעולה יישר כוח

חיפוש חופשה ביו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור