בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.4

מבוסס על 1446 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של רועי

    מאי 2023

    צוות הילדים לא פחות ממושלם! פעילויות מגוונות ומושקעות! סיון והדר המדהימות.

  • חוות הדעת של נוריאל

    מאי 2023

    אם אפשר כניסה יותר נוחה לים בלי סלעים ואבנים עדיף חול כמו בכל החופים

  • חוות הדעת של יוליה

    מאי 2023

    התרחתי במלון בתור אירוח עובדים.רוצה לציין את הרמת השירות ברמה גבוה.נהננו מאוד.אוכל במסדה איטלקית שפוט מעדן.ממש טעים.גם מלצרים במסדה מאוד נחמדים וחייחנים.תודה ררה

  • חוות הדעת של נתן

    מאי 2023

    הכפתיות

  • חוות הדעת של אלכסנדר

    מאי 2023

    מלון מדהים !ברצוני לציין צוות בידור שלא נחו לרגע גם בבריכה וגם בשעות הערב.בנוסף רוצה לציין את 2 הבחורים בקבלה עם של זהה קיריל ,היו עדיבים ומקצועים!תודה רבה לכל הנהלה של בית מלון!

  • חוות הדעת של גוני

    מאי 2023

    חזרנו עכשיו מאירוח בת חמישה ימים לקחנו שתי חדרים עם הילדים,הצוות בידור מדהים, במיוחד בחורה בשם גל מצוות בידור קיבלנו ממנה יחס מדהים וטוב רואים שעשיתם את בחירה טובה, הילדים ממש אהבו אותה וגם אנחנו תמיד עם חיוך על הפנים. וכמובן גם לנטלי מחדר אוכל, שקיבלה כל אורח עם חיוך על הפנים, הייתה נעימה עם האנשים, היה לנו כיף לבוא לחדר אוכל ולראות אותה מקבלת אותנו בשמחה, כיף שיש אנשים כאלה.ועכשיו לדברים הפחות טובים שחווינו, הוא זה שכמעט ולא היה בשר חלק לאנשים ששומרים כשרות לא היה לי בשר לאכול שממש רציתי מצאתי את עצמי כל יום שואלת אם יש בשר חלק, סיטואציה לא נעימה כי לא דאגו לי במקרה הזה, ולגבי החדרים קצת ישנים וקטנים חייב שיפוץ המראה של המלון מיושן למלון של חמישה כוכבים. היינו פעם ראשונה במלון ואולי נשקול להגיע שוב,אהבנו מאוד את הצוות של המלון,אם אני זוכרת היה בקבלה את קיריל שהיה ממש נחמד, ובמסעדה האיטלקית הבחורה האתיופית ממש מדהימה רואים שהיא אוהבת ילדים שכחתי את שמה. תודה.

  • חוות הדעת של אתי ואורן

    מאי 2023

    ,יש לציין שהיה טוב מאוד צוות בידור מקסים ואוכל טוב למעט החדרים קצת ישנים סיכום כללי טוב מאוד.

חיפוש חופשה ביו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור