בחזרה לדף מלון
9.4
מבוסס על 1245 חוות דעת
96% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של מוטי
אלמלח מוטי ,ינואר 2023
נותני השירות במלון מאד אדיבים בכל מקום, מהשומר בחניון דרך המציל, צוות הבידור ועד הקבלה והמלצרים, הטבחים ועוד.האוכל מצויין. עם זאת, ואני לוקח בחשבון את העובדה שהמלון ישן, יש פער משמעותי בציפיות שלי ממלון ברמה כזו ואפרט: 1. בידוד רעש בחדר - שמענו כל מה שקורה במסדרון עד כדי הפרעה משמעותית לשינה. הדלתות בכלל לא מבודדות רעש. 2. זבובים ופשפשים בחדר האוכל ברמה טורדנית ביותר, לא סביר - צילמתי למקרה שתרצו לראות. 3. מצב תחזוקה חלש, מתלים רופפים, קומקום חשמלי בחדר לא קופץ לבד וכשאני מחזיק אותו הידית רותחת, המעליות גם המשופצות נראות כמו בשנות ה 80, אי אפשר להבין בתצוגה מיקום המעלית בחלק מהקומות אין בכלל תצוגה, בחלק התצוגה לא קוהורנטית למציאות ועוד. 4. דבר שהטריד אותי וראיתי לנכון לציין, אני ובניי עשינו קורס צלילה בזמן האירוח,וביקשתי צ'ק אאוט מאוחר כדי להתארגן אחרי הקורס לנסיעה הביתה. ציינתי שאני מוכן גם לשלם על כך, ונעניתי בשלילה למרות שהמלון בכלל לא מלא, בתואנה שהחדר כבר משוריין למשפחה שמגיעה, נראה לי מוזר, מעולם לא זכרתי שכאורח במלון אמרו לי מראש את מספר החדר, אציין גם שהמלון לא מציע אפשרויות לטובת מקרים גץכמו שלי שאני כל היום בקורס צלילה ולא מספיק לארוחת הצהריים, נניח שקית מזון כמו דוגי בג כחלופה לארוחת הצהריים
-
חוות הדעת של יוסי
ליזמי יוסי ,ינואר 2023
מושלם
-
חוות הדעת של אהובה
סבג אהובה ,ינואר 2023
האווירה האדיבות של כל העובדים מהק לה ועד חדר האוכל
-
חוות הדעת של סיון
חדד סיון ,ינואר 2023
חופשה מושלמת וכל מילה מיותרת!!
-
חוות הדעת של רבקה
גיום זיו רבקה ,ינואר 2023
כייף כייף
-
חוות הדעת של גיטה
זיו גיטה ,ינואר 2023
במילה אחת -שירלי! דאגה שנרגיש בבית. הסתובבה לאורך כל החופשה בין האורחים ונתנה תחושה שאנחנו האורחים היחידים במלון, בחיוך, במילה טובה, בפרגון. תודה!
-
חוות הדעת של שרון
הלל שרון ,ינואר 2023
מלון ברמה גבוהה מאודדדד פינוקים ומלא מבחר של אוכל בשפע גדול