בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.4

מבוסס על 1446 חוות דעת

96% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אבי

    ספטמבר 2023

    אירוח מצוין אוכל מצוין רמת הנקיון ירודה

  • חוות הדעת של פזית

    ספטמבר 2023

    חווית אירוח מושלמת

  • חוות הדעת של מיכל

    ספטמבר 2023

    ניקיון ההדרים במצב גרוע

  • חוות הדעת של דן

    ספטמבר 2023

    חדרים מיושנים ולא כל כך נקיים,האוכל מעולה

  • חוות הדעת של סופיה

    ספטמבר 2023

    היה מושלם רק חבל שנאלצנו לנסוע בצאת החג בחושך ולהגיע הביתה מאוד מאוחר ...לפחות היו נותנים לנו לישון את הלילה של צאת החג. מה גם שלא היה לנו היכן להיות .

  • חוות הדעת של אלוירה

    ספטמבר 2023

    הגענו משפחה (6 חדרים) ביום חמישי לקראת השעה 22:00 הודענו בקבלה שאבא של בעלי חולה לכן אנחנו בספק אם הוריו יגיעו לחופשה , בעלי שילם על כל החדרים לנרות שהוריו לא הגיעו בגלל סיבה בריאותית , לדעתי במצב כזה יש להתנהל אחרת לא בכל יום לקוח משלם מעל 30000שח ועוד לקוח מתמיד בכל החגים. באותו ערב כשנכנסנו לחדרים בזמן מקלחת הופיע לי ג'וק (חדר 285) שזה היה ממש דוחה וכשיצאנו לאזור בריכה בשעה 23:00 היתה חלוקת פיצות נגעלנו מחגיגת ג'וקים ענקיים , באותו רגע חשבתי שזו חופשת בלהות.. בבוקר למחרת הגענו לחדר אוכל שם היה נהדר צוות נחמד ואוכל מצוין . גם בחוף הים היה נהדר חוף שקט ולא עמוס .. בשבת בערב החלטנו כל המשפחה לצאת לבילוי מהמלון יצאנו לחניון של המלון 3 רכבים ולא האמנתי למראה עיני מישהו חסם את רכבי כשרכבי חונה על חנית נכה פניתי לשומר והוא לא ידע לאתר את הרכב החוסם בנתיים בני משפחה אחרים כבר נסעו ואנחנו לא יודעים מי חוסם אותנו. התקשרתי למשטרה כדי שינסו לאתר את הנהג, נשאלת השאלה איך בשטח פרטי של המלון אף אחד לא יודע פרטי נהג הרכב ? שלשום חסם אותי מחרתיים ארוע בטחוני האם כך מתנהל מלון במדינתנו? בכל בית מלון כשרכב נכנס לחניון פרטי במעמד הכניסה מעדכנים פרטי נהג ומספרי טלפון וכו.. העברתי תמונות לשירלי שהשתדלה תמיד להתייחס יפה לאורחים. ולשאלה העיקרית האם אני אמליץ ואחזור התשובה היא לא. שנה טובה

  • חוות הדעת של שאדי

    ספטמבר 2023

    הנופש הכי מזעזע שהיה לי , שירות גרוע וזלזול מהיום הראשון , לא כיבדו אותנו כמשפחה קיבלנו חדר קטן מאןד ומטונף פנינו לקבלה למנהלת שנכחה במקום אך ללא שום יחס, נאלצתי לישון אני ואשתי והתינוקת על אותה מיטה בחדר חנוק . עוגמת נפש שאין לתאר .

חיפוש חופשה ביו קורל ביץ' קלאב אילת אולטרה הכל כלול

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור