בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 599 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יוני
אליזרוב יוני ,ספטמבר 2023
נהננו מהשהות במלון,מהאטרקציות, השירות והחדרים. מלבד 3 נושאים שהשאירו מעט טעם מר, בבוקר יום ראשון התעוררנו מקול צפירות ארוכות של כנראה ספק שלכם למחסום שהחדר שלנו היה בסמוך לו. באמת התעוררות נוראית. הבת שלי החליקה מרחפה רטובה בבר המלון וחזרה עם שטף דם.
-
חוות הדעת של Shahar
Hershkovitz Shahar ,ספטמבר 2023
הגענו ויש לנו 2 תינוקות, לא ידענו שחדר סופריור הוא חדר שצריך לעלות בו עם מדרגות ואנחנו עם 2 עגלות , ביקשתי להחליף חדר וביקשו ממני לשלם עוד 500 שקל כדי לקחת חדר למטה ,לא התחשבו בנו והתייחסו אלינו מזעזע בנוסף הביאו לנו לחקר לול לתינוקות והוא היה עם מתאמי פלסטיק שלא הורידו כמתאמי הגבהה למזרון והתינוק שלי נפל בלול שנעמד וקיבל מכה ממש קרוב לעין ודימם , כל מה שעשן מהמלון זה לשלוח מישהי מהאבטחה שתצלם מה קרה לילד , לא התעניינו מעבר לזה אם הכל בסדר , פשוט חוויה גועל נפש ולעולם לא ארכוש חופשה בפתאל וגם אספר לחבריי על המתרכש
-
חוות הדעת של מישל
זוהר מישל ,ספטמבר 2023
חדרים מהממים. אוכל בנוני ומטה חזרתי עם שילשוליפ
-
חוות הדעת של viki
duvanov viki ,ספטמבר 2023
נהננו מאוד צוות המלון מאוד אדיב ושירותי נציג הקבלה עשה מאמץ לשדרג לנו את החדר וגם את שעת העזיבה. האוכל היה מאוד טעים. תודה רבה על חווית שירות מצויינת. על אף העומסים בארוחת ערב ובוקר הצוות תפקד מהר ובשיתוף פעולה עם חיוך ואדיבות לא מובן מאליו.
-
חוות הדעת של רינת
סירי רינת ,אוגוסט 2023
אין תודעת שירות, אין התייחסות נאותה לניקיון ואחזקה טובים, אין התייחסות ראויה לציבור הדתי בשבת, התאכזבנו מאוד מתודעת השירות ללקוח אנחנו רגילים לרמה הרבה יותר גבוהה במלונות הרשת, אם תרצו תיצרו איתי קשר טלפוני ואתן לכם דוגמאות בע"פ
-
חוות הדעת של מיכאל
חייפץ מיכאל ,אוגוסט 2023
התאכזבתי מהשירות , מאוד. זו לא הפעם הראשונה כאורח במלון ושחזרתי הייתה לי ציפיה , ואיתה הגיעה אכזבה צוות המלון לא היה קשוב , אינספור טעיות מקבלת החדר עד העזיבה רכשתי חדר בריכה , וביום האחרון הערכתי את העזיבה , אשתי ביקשה מעל 5 פעמיים שירות חדרים . בכל זאת זוג + שני ילדים חדר בריכה , החדר מצריך ניקוי אפילו קל , עוד מגבות , נייר טואלט , החלפת פחים לאחר שאשתי התחננה כלכך הרבה היא פשוט במשך שעה בחופשה ניקתה את החדר ... בעזיבה לא הכניסו אותנו לחדר אוכל היינו צריכים לגשת שיטפלנו בנו על מנת להכנס לאכול , ללא חשק אחרי שלא הכניסו אותנו לעניי כל המלון כאורח די קבוע של פתאל , התאכזבתי באופן כללי מהתנהלות המלון , והרשת אני בממוצע במלון אחת לשבוע ולעולם לא התחננתי לשירות חדרים .. בחיים שום מלון לא התחשבן איתי על שירותי ניקיון , וחבל שכך הרשתות המתחרות לא רק שמגיעות בקריאה הראשונה , גם לא מגבילים אותך וגורמים לך להרגיש רע שביקשת דבר בסיסי - ניקיון ורייפיל מגבות סבון נייר יצאתי מהמלון בהרגשה רעה , מובך ומושפל . ההיתרון היחיד הפארק מים וחדר בריכה , אחרת הייתי עוזב עוד ביום הראשון , שצוות המלון לא טרח לשאול לשלומי לאחר תקרית לא נעימה (אף אלימה ביותר ) עם אורחי המלון . ציפתי לפחות לתקתוק בדלת טלפון לחדר לשאול לשלומי . לא אפרט כאן את המקרה שהיה במלון , אך אני בטוח שצוות המלון יודע בידיוק . תודה שלא התאמצתם אפילו קצת להפוך אותי ואת משפחתי ללקוח מרוצה.
-
חוות הדעת של שלומי
חיים שלומי ,אוגוסט 2023