בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1216 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של רינת

    יוני 2024

    חוויה מאכזבת מאוד מכל תחום

  • חוות הדעת של אביבית

    יוני 2024

    אני עדיין מחכה שיחזרו אליי! הושארו כמה הודעות וטרם קיבלתי מענה. הגענו ללילה אחד שהיה מיותר לחלוטין, לא היה ספא, נשלחנו למלון אחר שהיה מזעז רמת האוכל והמבחר היה מביש אשמח בכל זאת שמישהו יחזור אליי אביבית מירון 0523847622 תודה

  • חוות הדעת של פרויקט

    יוני 2024

    צוות המלון היה אדיב מאוד

  • חוות הדעת של רויטל

    יוני 2024

    מגיעה פעם/פעמיים בשנה לחדר הבריכה. מעולם לא סבלתי כל כך מכמות הילדים שהיתה שם! הרעש והבלאגן! האוכל בערב- הרמה ירדה ממה שאני מכירה. ניקיון החדר- לא נקי+החדרנית לא שמה מגבות חדשות

  • חוות הדעת של שבתי

    יוני 2024

    שלום וברכה! כמה טוב שאתם מתעניינים בדעתנו על החוויה שעברנו במלונכם. אז ככה! בלילה הראשון שבו התארחנו בסביבות השעה 19:45 – קרסה מרפסת של הספא לכיוון הבריכה. בנס, לא היו נפגעים מאחר והדבר אירע לאחר סגירת שני המתחמים. נס ממש! ועם כל זאת, החוויה שלנו השתנתה בהחלט והתגובות שקיבלנו מהמלון הפתיעו אותנו לרעה! מהרגע שאירעה הקריסה, נסגרו מתחם הבריכה, הספא וחדר הכושר "עד להודעה חדשה" למי שתכנן ללכת לחדש הכושר באותו ערב – הפגיעה באיכות השהייה התחליה כבר אז. למחרת בבוקר, כששאלנו מה הצפי לגבי / ספא / חדר כושר – נאמר לנו שאין צפי. כששאלנו "אם כך, מה הפיצוי שנוכל לקבל?" – התשובה שקיבלנו הייתה הזויה "למה פיצוי? סה"כ מה שקרה לא קרה באשמתנו, ויכל לקרת לכל אחד" נכון.........סה"כ, כל שני וחמישי קורסות מרפסות בבתי מלון או בבית פרטי.......סה"כ "למה, מה קרה?" לאחר תשאול נוסף, נאמר לנו שהמלון סידר עם שני מלונות סמוכים שאורחי מלון הורדוס יוכלו להיכנס שם לספא ולחדר הכושר; והמלון דואג לשאטל כל 20 דקות. אין ספק – יוזמה ברוכה ופתרון הכי קרוב למה שאפשר.........אבל לגמרי לא זהה למה שהזמנו ושלמנו עליו ללכת למלון סמוך, פירושו לארוז את החפצים שלך, להמתין לשאטל (אין שעות יציאה קבועה) , ויש לציין שהשטאל אינו נגיש כלל וכלל! להגיע למלון שאין לו מושג על מה אתה מדבר, ולמצא את עצמך בספא ברמה נמוכה ובצפיפות נוראית – זה לגמרי לא מה שאנחנו שילמנו עליו. שוב – אנו ערים לכך שמה שאירע הוא מקרה חריג – והפתרון שהוצע הוא הפתרון המהיר ביותר בהינתן הנסיבות. אבל להתעקש שזה בדיוק אותו דבר, ושזה יכול לקרה לכל אחד, ושאין מקום לפיצוי כלשהו - זה פשוט לא מתאים! זוג שביקש לבטל את הלילה השני שלהם - לאור הנסיבות – נקנס ולא קיבל את מלא ההחזר!!!! בסופו של דבר, הבריכה נפתחה למחרת בבוקר – אבל הספא וחדר הכושר נשארו סגורים. בפועל גילינו במקרה שהספא נפתח (יומיים לאחר הקריסה בשעה 10 +/- בבוקר), שעה לפני שהיינו אמורים לעזוב את החדרים שלנו. משום מה איש מהנהלת המלון לא טרח לפרסם את העובדה שהספא חזר לפעול – יכלו לרשום את זה בקבלה, או בכניסה לחדר אוכל או אפילו לשלוח SMS לאורחים – כך שלמעשה לא יצא לנו לנצל את הספא וכמובן לא את חדר הכושר מלבד ביום הגעתנו! אם אין בכך פגיעה באיכות השהייה, מה כן נחשב פגיעה??? לאחר שהתעקשנו שאנחנו דורשים פיצוי, ניאותו לאפשר לנו ארוחת ערב על חשבון המלון ועל כך תודתנו. אך ממלון ברמה כמו ההורדוס, היינו מצפים להתנהגות מכבדת יותר את אורחיה ואת עצמה! לצערנו, לא נוכל לזכור שהות זו במלון כחוויה חיובית לטיפולכם

  • חוות הדעת של ויקטור

    יוני 2024

    עברנו חוויה לא טובה ניתוק של מים למשך שעתיים ספא סגור יממה שלמה ביקשנו מגבות משירות לאורח ולא קיבלנו אוכל שחוזר על עצמו יום אחרי יום הכוונה לארוחת ערב שילמנו במיטב כספנו ולא קיבלנו בתמורה

  • חוות הדעת של אושרת

    יוני 2024

    הצוות והשירות טובים אולם רמת האוכל בחדר האוכל ירדה באופן משמעותי ממה שהיה בעבר

חיפוש חופשה בהרודס ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור