בחזרה לדף מלון
8.8
מבוסס על 1216 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יהודה
מייקון יהודה ,יוני 2024
האוכל מגוון חם וטעים
-
חוות הדעת של אסף
עמירה אסף ,יוני 2024
היי, המלון היה מעולה כמו בכל מלונות הרשת שתמיד אנחנו מרוצים, קצת התבעסנו שהיה בעיה עם המרפסת שקרסה, ולא היה טיפולים בספא, וכן הבריכה בתוך הספא היתה סגורה יום אחד, כמובן שזה לא באשמת המלון, השאר היה מעולה.יחס מדהים מעל הצוות.
-
חוות הדעת של סימה ואייל
יעקובי סימה ואייל ,יוני 2024
כל החוויה פשוט מבאסת קודם כל הגענו לחדר עם ריח ממש חזק של סיגריות התקשרנו לא נתנו לנו מענה בנושא החדר היה מלוכלך כתמים על המצעים , אודם מרוח על המראות , טלוויזיה שלא עובדת מכונת קפה שביקשתי שיבואו להפעיל לי אותה ולא שלחו אף אחד שלחו רק מישהו עם קומקום רק אחרי כמה פעמים שביקשתי הביאו מישהי שתראה לי איך להפעיל את המכונת קפה (שזה קרה ביום רביעי בערב כבר בסיום החופשה כמעט ככה שלא השתמשתי בה בסוף בכלל) , שלחו לי מישהו שיפעיל לי את הטלויזיה הפעיל אותה עם השלט שלו והלך והשלט שלנו לא עבד הייתי צריכה להתקשר שוב , ניתן לראות את כמות הפעמים שהתקשרתי יותר משעה וחצי הייתי רק סביב שיחות שיבואו לסדר לי תקלות בחדר , ניקיון שלחו לי רק בערב אחרי שירדתי ללובי בעצמי וזה היה אחרי שכבר חלק מהדברים ניקיתי לבד ...אמרנו לפחות נרד לחדר אוכל נהנה מהאוכל הגענו אמרו לנו שכל הבשר לא חלק ואין אפילו דבר אחד חלק ככה שלא ממש יכולתי להנות מרוב הדברים אבל השיא זה שלבעלי היה שערה באוכל, אבל זה לא נגמר גם פה מראש שסגרתי את המלון פה סגרתי בעיקר גם בגלל שירותי הספא והחדר כושר ,באנו לרדת לחדר כושר ובאותם רגעים ממש המרפסת פשוט קרסה , כל המלון ברגע מתמלא בכיבוי אש, משטרות וטיפול נמרץ נכנסתי לחרדה מטורפת, והתוצאה הייתה גם בהמשך הימים שהכל סגור אני אגיד את זה בצורה הכי עדינה שיש זה שהמרפסת קרסה במלון זה חמור מאד בפני עצמו אז גם נשארנו בלי מתקנים ובחרדות מטורפות שהמלון יקרוס עלינו כל החופשה הסתובבתי עם פחד מטורף שלא יפול עלינו המלון נכנסנו לטרקלין רצינו לשבת במרפסת ולעשן אמרו לנו שהמרפסת בסכנת קריסה נכנסתי לחרדות עוד יותר גדולות כל החופשה נהרסה לי פחדתי לזוז פחדתי לשבת במרפסת ישנתי והיה לי סיוטים שהחדר קורס עלינו ...מציעים לי חלופות של לאונרדו פלאזה ולאונרדו קלאב בואו נתחיל מזה שהיה חם מאד ולא רצינו לצאת מהמלון זאת בדיוק הנקודה במלון שסגרנו שיש בו הכל גם אם זה בשאטלים מיותר לציין שגם שכבר יצאנו לחדר כושר במלון לאונרדו קלאב נאלצנו להמתין לשאטל שיקח אותנו חזרה למלון ..היינו צריכים לחפש את החדר כושר ושכבר הגענו לא נתנו לנו להכנס בלי כרטיס והיינו צריכים ללכת לקבלה שיאשרו לנו ויביאו לנו כרטיס כניסה לשם ...אם יש תקלה במלון תדאגו מראש שיהיה לנו כרטיסים להכנס לא אני זאת שאמורה ללכת לחפש איפה הקבלה ולחכות ולהסביר שיתנו לי אישור כניסה כאילו מישהו עושה לי טובה , ונמשיך בזה שאם הייתי רוצה את לאונרדו פלאזה או לאונרדו קלאב הייתי סוגרת אותם בחצי מחיר ולא באה לפה ,לפני תקופה הייתי בלאונרדו פלאזה סגרתי שם סוויטה ענקית בגודל כפול מכאן ב2000 שח פחות אפשר להבין שציפיתי לתמורה בהתאם למה ששילמתי ,אבל רציתי את הרודס כי שמעתי שזה המלון הכי טוב שיש בים המלח מה שהתברר כטעות ענקית אני לפה לא חוזרת יותר ,ירדתי לדבר עם מנהל הציעו לי פיצוי של יום כיף (שגם לא נתנו לי אותן בסוף ) חשוב לי לציין שלאור החוויה שעברתי אני לא מתכוונת לחזור למלון הזה,ירדתי שוב להגיד על המזגן שלא עובד בחדר חם פה מאד!! לא מבינה איך הגענו למצב שבתוך חדר של בית מלון אנחנו מזיעים אחרי מלא פניות בנוגע למזגן שלחו לי איש אחזקה ביום רביעי בלילה!! שזה כמה שעות לפני שאנחנו צריכים לפנות את החדר שאמר שהצינור של המזגן היה סגור ולכן לא היה אוויר גם אחרי שהוא הלך לא באמת ניהיה קר בחדר , אחת העבודות אמרה שהיא לא מאמינה לי שהחדר היה מלוכלך ושאני סתם אומרת עליתי לחדר בוכה ופגועה שמתייחסים אליי כאילו אני שקרנית למרות שאני זאת שאמורה לקבל את השירות הכי טוב שיש ממנה .ואני שואלת איך יכול להיות שאומרים לאורחים פה במילים אחרות שהם משקרים? צילמתי חלק קטן מהלכלוך שהיה פה אני יכולה להראות גם תמונות...אמרה לי שאני יכולה ללכת ושלא יקחו לי כסף על ביטול אבל בשום מצב לא יפצו אותי אני באמת לא מבינה איך אני מקבלת שירות מזעזע כל כך ... הגיבה לי מגעיל ממש נפגעתי ממנה כל החוויה פה עוגמת נפש כבר בבית היה לי טוב יותר אני מבקשת את הכסף שלי בחזרה וגם תפצו אותי על העוגמת נפש המטורפת שעברתי לא הגיוני שיצאתי לנפוש עם כסף שחסכתי שקל לשקל כדי לצאת ולנקות את הראש ובמקום זה מצאתי את עצמי בחרדות של קריסה, בחדר מלוכלך, ביחס משפיל ומזלזל, בשערות באוכל ובאוכל שאפילו דבר אחד ממנו לא חלק אני מתחרטת על הרגע שיצאתי מהבית ואני מבקשת שתתנו לי את הכסף בחזרה וגם חוויה מתקנת על מה שעברתי
-
חוות הדעת של מיכל
שוובר מיכל ,יוני 2024
הי. כמי שמבקרים במלון זה כבר 30 שנה והוא מלון הבית שלנו בים המלח.נהנים מאד מטיב הארוח והשרות. היתה פגיעה במהלך השהות בגלל הקריסה של המרפסת בעקבותיה לא יכולנו להשתמש בבריכה ובספא. מעבר לכך נהננו.
-
חוות הדעת של איתי
מרציאנו איתי ,יוני 2024
הייתה תקלה במים ביום האירוח הראשון, ובהמשך מתחם הספא היה סגור לגמרי ונפתח רק אחרי שעזבנו
-
חוות הדעת של זהבה
כהן זהבה ,יוני 2024
השירות והאירוח יוצאים מן הכלל מרגישים את האקסטרה שנותנים.. מה שכן הפריע לנו מאוד זה שהמלון ישן מאוד! ונפלה מרפסת באותו יום שהיינו שכל רעש קטן גרם לי לקפוץ שמשהו לא הולך לקרוס עלי.. אם רוצים שיהיה מושלם אז שיפוץ דחוףף או בניה והריסה לא יודעת..כי חוץ מזה באמת שנהננו ממש!!
-
חוות הדעת של יהודית
רוט יהודית ,יוני 2024
שירות חדר האוכל מעולה נותני שירות בקבלה בנוני