בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של שני
חובב שני ,מאי 2021
המלון היה עמוס ורועש מאוד, היו בעיות עם מזון בלובי בשעות אחר הצהרים
-
חוות הדעת של פיטר
ויטבסקי פיטר ,מאי 2021
מלון נחמד שנמצא במקום מאוד יפה. שרות מצויין. אוכל היא מעלה.
-
חוות הדעת של יסמין
מורדוב יסמין ,מאי 2021
מאיפה להתחיל. ציפינו למלון 5 כוכבים, קיבלנו 3. בחדר לא הייתה מיטת תינוק למרות שבקבלה אמרו לנו שהיא כבר שם. כשהיא הגיעה (אחרי 2 שיחות טלפון)- הגיעה שבורה. המנעול בשירותים לא נסגר. באזור בבריכה של הקטנים- מטונף רוב הזמן. לא עובר אף אדם לנקות את האזור כל שעות הפעילות. ביקשנו כרית בלילה- חיכינו כמעט 40 דק. באמצע הלילה עובד של המלון דפק לנו על הדלת והעיר אותנו בשביל להביא לנו שקית עם קפה (?!). לסיום- היה כיף מאוד לגלות בצ׳ק אוט שחייבו אוכל ושתיה על החדר שלנו. איש הקבלה לא היה נראה מופתע בכלל (שלא לדבר על זה שההזמנות בבריכה (כשהיא כן פתוחה- לא ברור מתי זה קורה) לא מחתימים על מספר החדר או משהו כזה וכל אחד יכול לזרוק איזה מספר חדר שבא לו. הזייה. מאוכזבים מאוד.
-
חוות הדעת של פנחס
גבריאל פנחס ,מאי 2021
האירוח היה טוב מאוד.הבעיה אני הזמנתי אירוח עד למוצאי החג אך להפתעתי נעלו את החדר בשעה11 בבוקר.פניתי לקבלה ואכן סידרו.אך בשעה 18 בערב שוב נעלו את החדר.צריך למנוע עוגמת נפש. תודה
-
חוות הדעת של יעל
חזאי יעל ,מאי 2021
לצערי החוויה הכי לא טובה שהיתה לי בחופשה. אחרי תקופה ארוכה בבית, התארגנו כל המשפחה למלון לשבועות. כשהתחילה המתיחות בעזה צלצלתי למלון לבדוק אפשרות ביטול והופניתי לשירות ביטולים שעד לרגע זה לא ענו לי (תכף מסתיימת ה״חופשה״). כשהבנתי שלא יחזרו אליי צלצלתי יום לפני לבדוק אם יש אפשרות שנהיה יחד כל החדרים, אמרו לי- שמנו אתכם יחד, הסברתי לקבלה שאנחנו 4 חדרים ואנחנו עם ילדים ומאוד חשוב לנו- ציינו בפניי שזה סגור . כמובן כשהגענו למלון נאמר לי ששלושה חדרים יחד וחדר אחד לא כי הוא חדר גדול. אמרו כי יש חדר ללא מרפסת, פחות טוב ממה שהוזמן ונקבל פיצוי, שמבינים שזה לא בסדר ורק מתקשרים למנהל לברר מה גובה הפיצוי. הבחורה שעמדה מולנו וניסתה להסביר את הבעיה , החדרים שהובטחו והחדר ללא מרפסת שקיבלנו, קיבלה תשובה שלילית ממנהלה והלכה לנהל את השיחה בצד. כשחזרה כבר שינתה את גירסתה וסיכמה אותה בהחזר של 100 שח ליומיים. מאחר ויותר היה חשוב שנהיה קרובים בזמן מתיחות ןאזעקות, התעייפנו מלהתווכח . למחרת ירדנו לבריכה, כשחזרנו בשעה 1300 לחדר ראינו שהוא לא מסודר ושלא הוחלפו מגבות, צלצלנו ונאמר שישלחו מישהו לסדר ולהביא מגבות, אחרי חצי שעה שאנחנו מקלחים ילדים ולא מגיע אף אחד, צלצלתי שוב- ביקשתי שרק ישלחו מגבות כי יש ילדים קטנים שאנחנו רוצים להשכיב לישון. כמובן שלא הגיעו המגבות ונאלצתי לקחת מחדרים סמוכים. מיותר לציין שביקשנו קפסולות לקפה, נציג אחד ציין כי מדובר בעלות של 5 שקלים והשנייה אמרה שתשלח לחדר ללא עלות. עד לרגע זה לא הגיעו הקפסולות ולא המגבות. למלון הרודס אני לא אחזור. לגביי הרשת, כנראה שזו מדיניות שחוזרת על עצמה ולכן ככל הנראה שנימנע גם ממלונות אחרים.
-
חוות הדעת של רינת
רעם רינת ,מאי 2021
הסברתי את הכל לליהי נציגת ההנהלה.. ממתינה לשובר שהבטיחה לי שתשלח במייל.
-
חוות הדעת של איליי
עטיה איליי ,מאי 2021
חוויה מהממת השירות מקסים עובדי צוות המלון 10 היחיד שעצבן זה הבריכה הקטנה לעומת איכלוס המלון