בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של omri
david malka omri ,ספטמבר 2020
זוג שהתחתן באותו יום קיבלנו יחס ויאיפי הרבה מעבר למה שציפינו שדרגו לנו את החדר ונתנו לנו הרגשה ניפלא ליום המיוחד בטוח נחזור שוב
-
חוות הדעת של יהודה
אנטה יהודה ,ספטמבר 2020
שמחתי להיות במלון אך יש לי הערה אחת לגבי אי יכולת לצאת ולהכנס בשער האחורי על מנת לקצר את הדרך לקניון צריך שתהיה אפשרות בעזרת כרטיס החדר לצאת ולהכנס כמו באילת בליאונרדו פלאזה. תודה
-
חוות הדעת של שרית
סדינה שרית ,ספטמבר 2020
הייתה חוויה מעולה הצוות נעים ומקסים, פקיד הקבלה אורי , היה פשוט מדהים השירות שלו נהדר במשפט אחד לילה של מנוחה ואוירה מדהימה. תודה רבה לאורי על יחס ככ אדיב וטוב . אין לי ספק שנחזור
-
חוות הדעת של מאי
שטרית מאי ,ספטמבר 2020
עברתי חוויה מאוד לא נעימה במלון זה מכיוון שאדם זר נכנס לחדר שלי בטענה שבקבלה קיבל את הכרטיס לחדר שלי , לאחר תלונות לקבלה לא באמת התייחסו לנושא אלא יותר דפדפו אותנו בתור עוד לקוח מציק אך לאחר מייל שנשלח למלונות פתאל ביום חמישי בלילה ביום שישי ליהי המהממת פנתה אלי ונתנה לי תחושה טובה מאוד בהחלט מגיע לה מילה טובה על הדאגה והאכפתיות שהראתה טיפלה בנו בצורה יוצאת מן הכלל ! מלון הרודס זכה בה היא פשוט נכס האנושיות שלה, האכפתיות, הצורה שבה מדברת מאוד נעימה ועניינת!!!!!
-
חוות הדעת של דוד
נבון דוד ,ספטמבר 2020
מלון נעים ומסודר.א.בוקר עשירה וטובה.רק שצריך להזכיר מספר פעמים שאתה חבר מועדון
-
חוות הדעת של SHOSHANA
ZEEMAN SHOSHANA ,ספטמבר 2020
אירוח מושלם. הנאה גדולה מהשהות במלון.
-
חוות הדעת של שמואל
קרש שמואל ,ספטמבר 2020
לצערי היו כמה וכמה דברים שצרמו לנו, ראשית מהיותינו חברי מועדון פתאל מזה זמן רב ושנית מכך ששהינו במלונות חמישה כוכבים גם בארץ וגם בחו"ל פעמים רבות. את הכל אפשר לתרץ בעזרת הקורונה... נתחיל בטוב. ראוי לציין את המאמצים שהשקעתם בארוחת הבוקר. עוגות במיכלים אישיים, לחם ומאפים בשקיות וכו'.ואם הכל, סלט יחיד של עגבניות ומלפפונים...? לדעתי היה יותר נכון לכם שתקחו מכל שולחן הזמנה לחביתות/עין וכו' מאשר לשים ערימות של חביתות בצלחת ואז באים הישראלים (כן, עכשיו אי אהפשר להאשים תיירים מחו"ל) וממלאים צלחות שנשארים אחר כך על השולחנות. ביום ראשון בערב כשפתחתי את ראש הקילוח העליון בחדר (602) מצאתי שהוא מתיז מים מנקודת החיבור שלו לצינור שיורד מהתקרה. דווחתי על כך ביום שני בבוקר יחד עם עוד תקלה בווילונות. עד שעזבנו ביום שלישי בצהריים (יציאה מאוחרת...תודה!!) הדברים לא תוקנו. ביום שני בצהריים אחרי כמה שעות נעימות בבריכה חזרנו ב14:15 לחדר ולהפתעתינו מצאנו שהוא לא היה מסודר. מכיון שרצינו לשכב לנוח התקשרתי לקבלה ודיווחתי על כך. הפקידה ענתה שהיא מעבירה את הבקשה מיד.... שעה אחכ, היגיעה המנקה... חבל שמלון של חמישה כוכבים + מתנהלת בצורה כזאת. היה לנו נחמד. לא יותר מזה. היינו בהרודס באילת ובים המלח. למיטב זכרוני נהנינו שם הרבה יותר. לשם כנראה נחזור. להרצליה - אני בספק.