בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Adi
Ben david Adi ,אוגוסט 2020
ההמתנה בקבלה לקבלת החדרים היתה ארוכה מאוד והיה המון המון אנשים ,צפיפות במיוחד בנוכח המצב עם הקורונה
-
חוות הדעת של אידית
ענטבי אלמוג אידית ,אוגוסט 2020
החדר לא היה נקי, רטיבות על קירות החדר, במקלחת בסלון ועוד - חדר 509, בריכה מלוכלכת וצפופה, חדר האוכל מאכזב עד מאוד. שירות המלצרים היה אדיב וכך גם השרות בקבלה. על אף שבצק אין המתנו ארוכות. בנוסף ביום שהגענו לא מדדו חום והיה חוסר באבטחה.
-
חוות הדעת של אריאל
כהן אריאל ,אוגוסט 2020
"השירות"...... זה הדבר הכי חשוב היום ובמיוחד בארץ.. ובמלון הזה קיבלנו שירות מעולה ממש נהנינו . ודבר נוסף חשוב להדגיש שהמלון ממש משפחתי ובוטיק ולא המוני שזה חשוב לא פחות למי שמעוניין בנופש אמיתי ורגוע.. האוכל נקי וברמה מעולה. מיקום מעולה על הטיילת היפה של הרצליה .. ממש היה כיף ובעזרת ה' עוד נחזור להנות אצלכם... נמליץ לחברים וידידים מהלב. תודה רבה אריאל .
-
חוות הדעת של דפנה
זמיר דפנה ,אוגוסט 2020
מספר פעמים החדר לא נפתח המזגן לא עבד שעה המתנתי
-
חוות הדעת של יצחק
סבג יצחק ,אוגוסט 2020
הזמנו 2 חדרים במלון, הגענו והיה רק אדם אחד בקבלה, מה שאילץ אותנו להמתין כ 45 דק. הבריכה נסגרה כבר ב 18:00 כך שלא הספקנו אותו יום בכלל להינות ממנה. הזמנו חדר "עם נוף מדהים למרינה.." בפועל קיבלנו חדר אחד שבכלל פונה לבריכה, וחדר אחד פונה לכיוון המרינה אבל בקומה שניה שזה כל כך נמוך שבקושי רואים בכלל את הים בקיצור לא זכינו להנות מהמלון, ולמען האמת יצאנו בתחושה מבאסת מאוד
-
חוות הדעת של חיים ושוש
קורן חיים ושוש ,אוגוסט 2020
המתנה בצקאין ובצקאויט פקיד קבלה אחד שאמור לתת מענה אישי וגם טלפוני בימי הקורונה התור ארוך ומתמשך
-
חוות הדעת של אסף
כהן אסף ,אוגוסט 2020
ארוחת הבוקר הייתה טובה ומפנקת ןהשירות מצויין. לגבי החדר נתקלנו במספר בעיות, המזגן היה חלש מאוד למרות שהורדנו אותו לטמפרטורה המינימלית.הכספת לא עבדה (אי אפשר היה לנעול אותה). אחת לכמה שעות החדר התמלא בריח ביוב שהתפוגג כעבור כשעה.כחצי מהשקעים והמנורות בחדר לא עבדו. המקלחת לא מאווררת כראוי ותמיד נשארה לחה ורטובה.