בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של יצחק
בריגה יצחק ,אוגוסט 2020
אנחנו לקוחות קבועים של רשת פתאל , בכל שנה אנחנו מתארחים למעלה מ-10 לילות. האירוח היה לקוי, לא ניתן מענה לאוכל הטבעוני למרות שזה הוזמן מראש. החדרים היו מלוכלכים ובעיקר השירותים. אנו מגיעים בשעה שלוש אחה"צ ומוצאים את החדר שלא נוקה. בשיחה שניהלתי אמרו לי יש סדר עדיפות נגיע אליכם. אנו מבקשים לשוחח עם נציג בכיר ולקבל פיצוי הולם ל-5 ימים.
-
חוות הדעת של משה
פנחסי משה ,אוגוסט 2020
שמענו על המלון הרבה המלצות טובות ולכן סגרנו שם. כשהגענו למקום החדרים מאוד קטנים ולא מתאים לנכה (אשתי נכה).הרעש מהברכה נשמע בחדרים ומפריע למנוחת הצהריים. והמים במקלחת יצאו לתוך החדר. בקיצור בכלל לא נהננו. חדר האוכל היה הדבר היחיד שנורמלי
-
חוות הדעת של hagit
NISSIM COHEN hagit ,אוגוסט 2020
שלום לכם, כאחת שנפשה ברשתות פתאל בעבר, החוויה שלי היתה ממש לא נעימה. קיבלנו חדר מלוכלך- רצפה דביקה, מזרן מלוכלך באמצע ובצדדים, בקבוק עם נוזל של ריח שתן ליד החלון, מגבת עם ריח של שמן שיזוף. הגיעו לנקות ויש לי צילום שהראנו למנהל המלון על המזרון שמכל פינותיו ועליו היה לכלוך. השטיח בקומה היה מלוכלך מאוד, בכלל, הרגשה של חוסר ניקיון שררה במלון. בימי קורונה, אני מצפה שהניקיון יהיה בראש מעיינכם. בבריכה הכיסאות והרצפה מלוכלכים מאוד, מספר בנות השמיעו מוסיקה עם רמקול פרטי ורק אחרי שפניתי למספר גורמים נענתי ע"י אחת מהצוות שפנתה אליהם. המזנון בברכה דל ולא מזמין ,במסעדה יש 2 בנות (אחת לא דיברה עברית בכלל) שמתנהגות בצורה מאוד לא שירותית. בחדר אוכל היה אוכל טעים ואסתטי, רק חבל שבמלון 5 כוכבים אין אפשרות שיכינו לך את החביתה כפי שאתה אוהב. רוצה לציין לשבח את המלצר דור יודלה שהיה מקסים. בסה"כ, התאכזבנו מאוד ואני בטוחה שלא אחזור לנפוש ברשת פתאל.
-
חוות הדעת של דיקלה
בן גיגי דיקלה ,אוגוסט 2020
הרושם הראשוני בקבלה היה מאכזב מאוד ואפילו בלתי נסלח
-
חוות הדעת של חגית
לוי חגית ,אוגוסט 2020
מלון נחמד אך המחיר מאוד מאוד יקר בשביל זה. לא אמליץ בגלל המחיר לצערי אלא אם תורידו במחירים הרבה פחות מקבלים חווית אירוח טובה יותר. גם הבריכה קטנה
-
חוות הדעת של יורם
אזולאי יורם ,אוגוסט 2020
אני חבר מועדון פתאל ועד היום כל חופשה שלי בפתאל הייתה חויה נעימה ומיוחדת. לצערי זה לא היה כך בהרודס הרצליה. כבר בקבלה היינו כ 30 אורחים ובמצב כזה של קטרינה שצריך למנוע התקהלות ולשמור על ריחוק, להפתעתי בקבלה היה פקיד אחד בלבד. לשאלתי מדוע יש רק פקיד אחד התשובה הייתה שעכשו אין אפשרות להוסיף עוד פקיד. מיותר לציין שלמדנו כמעט שעה כדי לקבל את ארבעת החדרים שהזמנתי. ובודאי לעמוד בהתקלות בזמן כזה היה מאוד לא נעים. 2. ארוחת ערב הייתה מאוד דלה. דג סלמון בלבד. עוף ובשר מבושל. אין פרגיות אין בשר בלי רוטב או גיוון אחר כך שלצערי גם את ארוחת ערב פיספסנו. 3. ארוחת בוקר הייתה טובה יחסית אך שוב כדי לקבל קפה הפוך מהשכונה הייתי צריך לעמוד כרבע שעה ולא בגלל לחץ של אנשים אלא בגלל שכונת הקפה "קרטעה" הייתה מאוד איטית מה שגרם ללחץ וכעס של אנשים. כששאלתי את המלצר מדוע לוקח זמן לקבל קפה הוא ענה שמכונה בעייתית. פניתי למנהל חדר האוכל תשובתו תשב ויביאו לך קפה לשולחן. הזמנתי 4 כוסות אך הגיעו 2 כוסות. 3. כך היה גם בבריכה לא שמרו על ריחוק . באופן כללי התאכזבתי מאוד מהמלון והשירות שסופקו ע"י נותני השירות. אני שוקל לוותר על חברותי בפתאל ולא לצאת יותר לחלונות פתאל.
-
חוות הדעת של דימה
רומנובסקי דימה ,אוגוסט 2020
המלון יפה מאוד אך היו מספר בעיות. קיבלנו את החדר בשעה וחצי איחור כשעת קבלת החדרים היא גם ככה מאוחרת 15:00,נכנסנו לחדר רק ב 16:30.ביום השהות השני במלון לא ניקו את החדר שלנו כלל ועד השעה 20 בערב התחננו לקבל מגבות וסבונים כדי לקלח את 3 ילדנו הקטנים מהחול של הים. נתקלנו בפקידת קבלה לא שירותית ובקושי רב לקבל שירות בסיסי