בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 207 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של עדנאן
זחאלקה עדנאן ,אוגוסט 2020
אכזבה! צוות המלון לא היה ערוך בהתאם לכמות האנשים שהתארחו במלון. שעתיים של המתנה לכניסה לחדר למרות שבוצע ציק אין אונליין יום לפני!!! בקשנו שיפתחו את מיטת הספה ב 21:30 הגיעו רק ב 00:15 לאחר 3 שיחות והגעה פיזית ללובי לבדוק למה מתעכבים. החדר לא היה הכי נקי ולא קבלנו "פינוק" שמגיע לחברי מועדון בחדר. בסה"כ אכזבה..
-
חוות הדעת של יפעת
קליין יפעת ,אוגוסט 2020
מלון לא מתוחזק, ריח רע מאוד בפרוזדור בקומה ממש מסריח, החדר עם קירות מתפוררים וספות מוכתמות, ממש בושה.
-
חוות הדעת של מנחם
דקלו מנחם ,אוגוסט 2020
לא היה אפשרות להזמין אוכל בבריכה. לא היו מספיק מגבות בבריכה וגם בחדר. . ארוחת הבוקר היתה מאוד מצומצמת ולא ברמה של מלון כזה. וגם לא היו שאטלים כמו בעבר.
-
חוות הדעת של דוד
ליקסנברג דוד ,אוגוסט 2020
היה מצויין. אמנם היה עיכוב בקבלת החדר, אך המלון עשה מעל ומעבר כדי ששאר השהייה שלנו תהיה טובה ומהנה.
-
חוות הדעת של אילנית
מישייב אילנית ,אוגוסט 2020
השירות היה מתחת לכל ביקורת קיבלנו את החדר לאחר השעה ארבע וגם הוא היה חצי נקי חצי מבולגן של השוהים הקודמים שהיו בחדר שמיכות וכריות מזרן וספה פתוחים השמיכות מבולגנות לאחר מספר פניות לנציגי המלון לא טופלה הפנייה בתשובה שיש עובד תחזוקה אחד במלון והיום עם כל המצב הרגיש של הקורונה שהינו בחדר מבולגן בשימוש של האורחים הקודמים מתחת לכל ביקורת.לאחר העוגמת נפש אנו לא נחזור שוב לבית המלון וכך גם לכל בתי מלון של פתאל.
-
חוות הדעת של Guy
Grinberg Guy ,אוגוסט 2020
השירות בכלל לא היה קיים ביחס למחיר ו למלון 5 כוכבים. חבל שכך.
-
חוות הדעת של עומר
לוי עומר ,אוגוסט 2020
חדרים מלוכלכים, בריכה מטונפת ועמוסה באורחים בלי חדר. אף אחד לא בודק בכניסה לבריכה, לא בחניה. ולא בארוחת הבוקר. ההתנהלות השכונתית לא מתאימה למלון בשם של הרודס