בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אמיר

    אוגוסט 2023

    שירות בקבלה היה מעולה, חדר האוכל היה עמוס בבוקר, החוויה בברכה הייתה רעה מאוד בגלל שימוש ברמקולים עם מוזיקה גבוהה ועישון סיגריות.

  • חוות הדעת של אמיר

    אוגוסט 2023

    אם באמת מעניין אותכם חווית האירוח אתם מוזמנים להתקשר 0543975834

  • חוות הדעת של שירן

    אוגוסט 2023

    יחס מצוין בקבלה, המלון נקי, המיקום מצוין. בעית חניה קשה וכן יש צורך לחדש את הריהוט בחדרים

  • חוות הדעת של אדם

    אוגוסט 2023

    המיטה לא נוחה, יש עובש וחלודה במקלחת, מעשנים בבריכה, הירקות בארוחת בוקר לו טריים, אין חניה למלון ושילמנו ללילה 240 ש״ח לחניה.

  • חוות הדעת של אלון

    אוגוסט 2023

    נתחיל בזה שהצוות היה מקסים!! למעט עובד קבלה אחד שהעז לצעוק עלי ולטעון שהוא עושה לי טובה שהוא מתיחס בכלל זה סיפור ארוך ומשפיל בפני עצמו! בושה ! הגענו למלון וקבלנו חדר 810, איך שנכנסו ריח רע מאוד ליווה אותנו, דלת ארון הבגדים היתה פשוט תקועה ולא יכולנו להשתמש בארון, והטלפון לא עבד, העבירו אותנו לחדר 1023, שם הדוש של המקלחת היה שבור ולא יצאו מים, על המגבות מצאנו חרקים תקועים חיים, החלוק רחצה קרוע לאורכו, ודלת האמבטיה לא נסגרה, ולקינוח לא היתה מיטה לילדה רק אחרי שעתיים קבלנו, שוב העבירו אותנו חדר פעם שלישית בפחות מ8 שעות!! מיטת יחיד שמורכבת משתי כריות לא מחוברות והילדה קמה לפנות בוקר עם כאבי גב וחצי מיטה ברצפה, כל זה שזוגתי חודש לאחר לידה עדין עם תפרים של קיסרי, תינוקת שכל המעברים הללו גרמו לה לצרוח ולהיות חסרת מנוחה!! לקינוח ב9 בערב כאשר עברנו לחדש השלישי מרוב הטרטור נשכח הארנק שלנו בחדר הקודם, אף אחד לא עדכן אותנו שהארנק נמצא ורק ב10 בבוקר כשזוגתי חיפשה בקבלה אמר לה אחד העובדים שהוא מצא ושם בקבלה, אז קפץ הליצן שאמור לתת שרות וצעק על זוגתי שלט ישנה כל הלילה גם ככה שהוא עושה לה טובה שהוא בודק איפה הארנק למרות שלא שוחחנו איתו בכלל הוא פנה אלינו! כמובן שהכל מוקלט ומתועד בנייד שלי, סרטונים ישלחו לפי הצורך ואני שומרת לעצמי את הזכות לפרסם את כל האושר הזה שחווינו בטלויזיה, לא יתכן שאנשים ישלמו ממיטב כספם ויחוו את מה שאנחנו חווינו גם! חזרנו עייפות ומותשות עם אפס חוויה! המלון ישן מאוד!! זקוק לשיפוץ בעיקר בחדרים המזרן בחדר האחרון היה קרוע ועם שקע עמוק שאי אפשר היה לישון בנוחות! חייבת לציין את כל הצוותים כולל הקבלה , הבטחון, מנהלת קשרי לקוחות שהיו חסרי עונים וניסו לעזור כמיטב יכולתם הם החוויה היחידה הטובה שחווינו שם

  • חוות הדעת של יהודה

    אוגוסט 2023

    אווירה רגועה ונחמדה במלון

  • חוות הדעת של מיכל

    אוגוסט 2023

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור