בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של GABRIELE

    אוגוסט 2023

    המלון היה בתפוסה מלאה וזה היקשה על ההתנהלות תורים בכל מקום אין מגבות אין מקום בבריכה

  • חוות הדעת של שלומי

    אוגוסט 2023

    הגענו וחיפשנו חניה 40 דקות שבסופה שילמנו עליה 320 שח לשהייה. שידרגתי את החדר כדי לקבל חוויה טובה יותר שלצערי לא היתה כלל- המיני בר בחדר לא עבד. ביקשתי פעם אחת בקבלה שיבואו לבדוק ואף איד לא הגיע. הבטיחו תשורה בחדר ולא קיבלנו כלום. חללי המלון מסריחים ולא נקיים חיכינו לרדת ולכלות במעלית ביום שעדי בערב ובשבת בבוקר מעל 20 דקות. לא החליפו מגבות בשבת בבוקר כך שלא היה לנו עם מה להתנגב ביום שבת לאחר הים. נראה לי שזה מספיק כדי לבטא את החוויה הלא טובה שהיתה לנו.

  • חוות הדעת של רונית

    אוגוסט 2023

    ריח צחנה בלתי נסבל של ביוב בחדר, לא הצליחו לפתור. הריח הגיע מהמזגן, נאלצנו לכבות את המזגן במהלך השהות ולשהות בחום הלוהט, מה שגם לא כל כך עזר, ונאלצו בכלל לא להיכנס לחדר השינה ולישון עם הילדים בסלון! בנוסף, למרות שדיברנו עם המלון טרם הגעתנו והודענו לו שאנחנו טבעוניים, לא הייתה שום התייחסות, והאוכל שהוצע לנו היה פשוט מביך ומבייש מלון חמישה כוכבים תל אביבי! בושה וחרפה! נושא אחרון ולא חביב, הצפיפות בבריכה, לא היה מקום לשבת, צפיפות נוראית, חפלות רועשות ומזוהמות עם אלכוהול והתנהגות גסה של אורחים, מזעזע! בקרוב צפויות לנו שתי חופשות נוספות ברשת פתאל, אנחנו מלאים חששות על איזו עוד חוויות לא טובות נעבור בבתי המלון שלכם….

  • חוות הדעת של אנדראה

    אוגוסט 2023

    בסך הכול בסדר גמור אפילו מצויין

  • חוות הדעת של שמעון

    אוגוסט 2023

    באופן כללי הייתה חוויה טובה אין מגוון עשיר באוכל

  • חוות הדעת של לינור

    אוגוסט 2023

    היה מהנה מאוד השירות היה מצויין

  • חוות הדעת של דניאל

    אוגוסט 2023

    המיטה הכי לא נוחה שישנתי עליה בחיים, בנוסף היה כתם דם על הסדין, אותו ראיתי בבוקר. הבריכה ממש קטנה. עם זאת המיקום מעולה, הצוות בקבלה לבבי ונעים.

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור