בחזרה לדף מלון
8.9
מבוסס על 499 חוות דעת
86% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ליטל
טלקר ליטל ,אוגוסט 2023
בחדר ובקומה 6 היה ריח ממש לא טוב-ריח של ביוב
-
חוות הדעת של יהודית
רחמים יהודית ,אוגוסט 2023
נקודות טעונות שיפור: למרות שביצעתי מהבית ציק אין, כדי לזרז כניסתי לחדרי בהגעה, אבל קיבלו אותי -עם אנדים אחרים- צוות קבלה מצומצם ואיטי, ולקח לי זמן שלא אמור להיות עד לקבלת החדר. גם בעזיבה, עמדנו כל העוזבים שורה בתור מול נציגה אחת ויחידה והמתנו הרבה זמן , תורי הגיע כ 30 דקות אחרי המתנה, כדי לעשות ציק אוט ולעזוב וזה מאכזב מאוד שהשירות לא ברמה והטיפול באורחים איטי מאוווד. המלון ישן מאוד ומצריך טיפול. לא הגיוני לקחת ולהחזיר מגבות מהקבלה וזה דבר שראיתי רק במלון הזה. איני מבין למה הברז בחדר השירותי בחדר כל כך קרוב לכיור ובקושי שמיים ידיים שם כי אין הגיון בזה ומעניין למה לא מטפלים ומשנים!!! הברכה קטנה מאוד. הארוחת הבוקר אינה עשירה ומגוונת וגם סוגי הלחם דלים. כניס לים נסגרת כשהבריכה נסרת, והייתי רוצה לרדת לים גם אחרי סגירת הבריכה מהדרך הקצרה מתוך המלון, במקום לסובב עולם כדי לחזור או ללכת לים !!! כל מלון יש לו לניון לשירות אורחיו בחינם. אבל במלון הזה נאלצתי להיפרד מ 240 ש״ח לקופת המלון שאליו באתי לשהות, בכדי לחנות בתקופת שהייתי במלון, מעניין איך גובים מהאורחים שלכם כסף על חנייה במלונכם!!!ריחות לא נעימים בכמה מקומות במלון, גם בפרוזדור לחדר וגם באיזור המעליות וגם באיזור חדר אוכל..
-
חוות הדעת של יהודית
אדרי יהודית ,אוגוסט 2023
לילה אחד היה מעולה :)
-
חוות הדעת של Danino
Amit Danino ,אוגוסט 2023
מאוד יפה המלון. לובי מרשים מעניין הריהוט ומהמם חזית הזכוכית הענקית. חדרים נוחים. חדר אוכל מעולה. בריכה טוב. יישר כוח לכם
-
חוות הדעת של יפעת
סגל יפעת ,אוגוסט 2023
מאכזב מאוד, בחרתי חדר אקזקיוטיב בכוונה שיהיה לי חדר יותר מודרני מהחדרים הרגילים (לפחות כך זה נראה בתמונות) שידרגתי לסוויטת דלוקס והיא הייתה מאוד מאכזבת, ברמה שהתפלאתי שקיימים חדרים כאלו בהרודס. לאחר שהתלוננתי על רמת החדר ״שודרגתי״ לסוויטת אקזקיוטיב בקומה 9. זה היה אותו חדר לחלוטין! כמובן שאני לא אתחיל במסע מעבר חדרים ופשוט ויתרנו ונשארנו עם מה שיש. זו הייתה אמורה להיות מתנת יום הולדת לאשתי, והיא התאכזבה ואני התאכזבתי כפליים. היינו המון פעמים בהרודס ומעולם לא קיבלתי חדרים כאלו, תמיד החדרים שקיבלנו היו נורמלים ולא היו לי תלונות עליהם. אנחנו מדברים על מלון הרודס! מלון יוקרה! לא מלון הים האדום באילת. אני מאוד מאוד התאכזבתי על רמת החדר וזה הרס לי את כל המתנה לאשתי. אנחנו 3-5 פעמים מתארחים במלונות בארץ ורוב הפעמים בתל אביב, לצערי אחרי החוויה הזו, אני אמרתי לאשתי שאני יותר לא אסגור בהרודס, מבאס שזו התמורה שקיבלתי כחבר מועדון ואורח במלון.
-
חוות הדעת של בני
מיכאלי בני ,אוגוסט 2023
מלון לא מתוחזק כראוי
-
חוות הדעת של אליהו
טורנר אליהו ,אוגוסט 2023
המלון היה עמוסמאוד, לא היה מקום בחדר אוכל ונאלצנו להמתין רבע שעה. כנל לגבי העריכה, לא היה אפילו כיסא אחד פנוי. ביקשתי קצת פינוקים לחדר בגלל שחגגנו יום הולדת, לא הביאו. המזגן בסלון טיפטף, בקיצור לא שווה את המחיר. גם זה שאין חניה וקיבלנו דוח