בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.9

מבוסס על 585 חוות דעת

86% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אפרת

    אוגוסט 2023

    המלון די מאכזב ישן מלוכלך. האוכל בסדר גמור בהתחשב בעובדה שאין לי מושג מה רמת הניקיון שלה. בחור שעובד במסעדה בשם אלעד מקסים מזמין עוזר קשוב!! הנק אור במלון. והכי חשוב העלימו לי מכנסי ריצה שחורים של נייק מהחדר. ממש אשמח שמי שלקח ב"טעות" יחזיר לי אותם. תודה רבה. אגב שידרגו לי את החדר אני לא רוצה לחשוב איזה חדר הייתי אמורה לקבל... תודה רבה.

  • חוות הדעת של Ofri

    אוגוסט 2023

    שרות אדיב בקבלה מיגוון גדול של אוכל מסודר ואסטטי שרות בח"א אדיב חדרים יפים וגדולים ומסודרים רק חבל שיש חרקים במיקלחת

  • חוות הדעת של Yaniv

    אוגוסט 2023

    בסה"כ היה נחמד, התחזוקה של הבריכה לוקה בחסר, במעבר לבריכה יש ריח נוראי של ביצים, במשך כל היום, בכיסה לחדר האוכל יש ריח נוראי - ממש מבחיל ומוציא את החשק לאכול. המעבר לטיילת החוף מוזנח ומלוכלך.החדרים נעימיםוץ והשירות של החדרנים טוב.

  • חוות הדעת של דניאל

    אוגוסט 2023

    הקשר הטלפוני עם הקבלה במלון גרוע מאוד בסויטה 506 ב29/08/23 לא היה מים חמים ל4 נפשות חויבתי בכרטיס אשראי של אישתי בסכום של 239.96 ללא ידיעתנו והקשר עם הקבלה ושרות האורח נותק מספר פעמים ולכן נאלצתי לנסוע מרחובות לברר מדוע חויבתי בסכום הנ״ל בקיצור אני מאוד התאכזבתי ומאוד

  • חוות הדעת של Sara

    אוגוסט 2023

    מלון מלוכלך. במסדרון בקומות שטיח מטונף מלא ג׳וקים מטיילים. החדרים מטונפים. הכל אבק. האמבטיה מתפרקת הכל שבור. נגעלנו להתקלח נגעלנו מהמיטה תת רמה. אוכל גרוע שירות גרוע. התאכזבנו מאוד נהרסה לנו החופשה

  • חוות הדעת של Andrew

    אוגוסט 2023

    חדר עם ריהוט מעט מיושן, אמבטיה עם מים עומדים ומצעים לא נקיים (ביקשנו החלפה וטופל)לובי יפה ניתן לתת יותר דגש על ניקיון, בריכה לא מזמינה,ארוחת בוקר טובה מאוד עם מבחר גדול וטעים.

  • חוות הדעת של רונית

    אוגוסט 2023

    כיף צוות טוב אוכל טוב

חיפוש חופשה בהרודס תל אביב

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור