בחזרה לדף מלון
7.1
מבוסס על 467 חוות דעת
59% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Ronen
Elmaliach Ronen ,יולי 2022
היי החוויה לא הייתה טובה בלשון המעטה- וזה מלון שהינו בו 3 פעמים את פנינו קיבל ריח נוראי של ביוב בחנייה שגרם לנו להקיא ובלובי נזילות מהתקרה ומהמזגן נראה מלון ישן ולא מתוחזק וזה כנראה בישר את הבאות, הגענו ב14:30 החדרים היו אמורים להימסר בשעה 15:00 חיכנו מעל שעתיים וקיבלנו את החדר ב17:00 החופשה אמורה הייתה להיות 24 שעות ככה שזמן בריכה וזמן נופש גם הלך, והכי סיוט היה בלילה כאשר כל עצירה של המעלית שבת שומעים צפצופים בלתי פוסקים וכל מי שמוריד את המים או מתקלח נשמע היטב בחדר שלנו בקיצור גם לישון או לנוח לא הצלחנו. חדר השירותים והמקלחת מלאים עובש וסדקים נגעלנו להתקלח ולשהות בחדר, על המגבת רגליים היו כתמי דם שכובסו, בכדי להוריד מים בשירותים הינו צריכים ללחוץ מספר פעמים ובחוזקה. דלת החדר גם הייתה קשה לפתיחה הכרטיס נקרה האור הפך לירוק אך היה צריך להילחם בדלת ולנסות מספר לא מועט של פעמים עד שנפתחה. כשהגענו למלון ביקשנו להוסיף ארוחת ערב בתשלום נאמר לנו שזה לא אפשרי כי אין מקום אך במסגרת ההמתנה של מעל שעתיים לחדר שמענו אנשים שרבים ומתווכחים עם הקבלה ומקבלים ארוחת ערב גם ללא תשלום, כשלבסוף קיבלנו את החדר דיברנו על כך עם מנהל הקבלה שאמר לנו שיבדוק לנו ושנחזור עוד חצי שעה, חזרנו ואכן אושרה לנו ארוחת ערב במחיר מלא. גם קיבלנו יציאה מאוחרת בשבת אך הדבר אינו תרם לנו כי בבית היו ילדינו עם בייביסיטר כך ששילמנו על הזמן שרצינו לעצמנו גם בבית המלון וגם בבית. שורה תחתונה המון כסף על כלום ושום דבר יצאנו מאוכזבים ללא תמורה לכספנו. ברצוננו לציין שאנחנו לא אנשים שצועקים ורבים וכנראה שבשביל לקבל דברים במלון יש לנהוג שלא בדרך ארץ ציינו שאנחנו חברי שמיים והדבר לא נתנן לנו כלום לא בספא לא ברכישת ארוחת הערב . בארוחת הבוקר נשאלנו איך ישנו וגם כשעזבנו את המלון בשני הפעמים סיפרנו מה עבר עלינו אמרו לנו "אוי מבאס" , "אוי מתנצלים, נרשום את זה" ופה הטיפול בנושא נגמר.
-
חוות הדעת של שמחה
אלקובי שמחה ,יולי 2022
מלון מקסים שרות אדיב אוכל מצוין הבר בבריכה נהדר זו פעם שניה שאנו מבקרים במלון
-
חוות הדעת של יעקוב
עוז יעקוב ,יולי 2022
נהננו מאד מהאירוח במלון...אנחנו רוצים לציין במיוחד ולציין את מנהל הקבלה בשם "נביל".שנתן לנו שירות מעולה. היה מאד קשוב לכל מבוקשינו ונתן לנו הרגשה מצויינת שמאד נהננו משהייתינו במלון עד כדי כך שהחלטנו להשאר במלון לסופש'.שאפו לנביל.אנו ממליציםוכמובןשנחזור שנית לחופשה הבאה..תודה..
-
חוות הדעת של אסף
מוסלי אסף ,יולי 2022
קבלת החדרים לא היתה בשעה 15 בלגאן בקבלה. החדרים לא נקיים בריכה מזוהמת ארוחת בוקר על הפנים טעון שיפור רציני למלון הנל
-
חוות הדעת של Maria
Tolchinski Reshedko Maria ,יולי 2022
ארוחת הבוקר טעימה והבריכה נחמדה. שירות לוקה בחסר, חדר מיושן ומלוכלך ובכללי לא נקי במלון. לא הייתה התייחסות לכך שאנחנו חוגגים יום נישואין. נשלח מייל מפורט לפניות הציבור, אבקש להתייחס אליו
-
חוות הדעת של שניאל
מאמן שניאל ,יולי 2022
רוצה לומר תודה לכולם אנה מהקבלה , נביל , מיקי , יהב המקסימה , אין פשוט כולם היו מדהימים. מלבד קטע משמעותי שהתחולל בבריכה התחולל ריב מזעזע ומפחיד שהשאיר חותם .
-
חוות הדעת של הילה
שוורץ הילה ,יולי 2022
כאורחת קבועה במלונות לאונרדו. מלון סיטי טאוור מבייש את שמכם בגדול. חווית הציקאין מזעזעת 45 דק המתנה בתור. מזגו לא מקרר, מרחו אותנו בתרוצים. מלון ישן ולא מתוחזק. חווית הציק אאוט גם חובבנית. נשלחנו הביתה ללא קבלה ועם הזמנה פתוחה כי הפקיד לא ידע לסגור הזמנה והמנהל היה עסוק בחדר אוכל. באמת חבל בשבלכם שמלון כזה מופיע תחתכם