בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.4

מבוסס על 1469 חוות דעת

82% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של שלמה

    ינואר 2023

    אירוח מושלם.לציין את הגברת הנכבדה חגית אשת יחסי ציבור שדאגה באמת לכל מה שרצינו יישר כח לך וגם למשה וליטל מהקבלה .לציין את השירות המעולה לסקאי מהבר משקאות.

  • חוות הדעת של עמליה

    ינואר 2023

    קבלה-קבלת אורחים עמוסה, יחד איתנו הגיעה קבוצה גדולה. המלון לא נערכך כראוי , לחץ , צעקות , אי נעימות. חדר אוכל - התפוסה הרבבה יצרה לחץ בחדר האוכל. עמדת קפה אחת התריעה כל הזמן על הצורך לנקות את המכונות כך שבפועל , ברוב הזמן, שרת עובד אחד את כל האורחים. אין זה מתפקידי, לדעתי במצבים מסוג זה יש לפצל את חדר האוכל למספר חדרים או מספר משמרות.

  • חוות הדעת של בני

    ינואר 2023

    מאד נהנינו מהשהייה במלון, היה איחור של מעל שעה לקבלת המפתח לחדר, יש מצב לשיפור

  • חוות הדעת של נונה

    ינואר 2023

    אנחנו לקוחות שמגיעים למלון כל בארך 3 חודשים וזה מתאר את חווית האירוח שלנו.

  • חוות הדעת של כוכי

    ינואר 2023

    האוכל טעים,צוות אדיב ושירותי. החדרים לא נקיים!!!

  • חוות הדעת של אפרת

    ינואר 2023

    שלום רב, אם כבר שאלתם אז מרגישה חובה לשתף אתכם שלא נהניתי. לא מרמת הניקיון ולא מהשירות הייתי צריכה לפנות כמה פעמים ביום הראשון כדי שיבואו לתקן תקלה בחשמל, מארגנים חדר ל3 נשים ושים פוך זוגי אחד ופוך נוסף... החדר היה ללא מגבות פנים. ויותר גרוע מזה בבוקר השארנו את אחת הבחורות לבד והיא נכנסה להתקלח ועובד נכנס לחדר והתחיל לנקוש לה בדלת והיא צורחת לו שיצא החוצה שלא ינקה והוא נשאר בחדר ממשיך לנקוש ולנהל דושיח עם עובדים אחרים. הנופש היה עמוס מידי בנשים עם כל הכבוד לרצון של הארגון למכור כמה שיותר חדרים זה צריך להיות סביר ברמה שאפשר יהיה להיכנס לספא ולהנות בחדר אוכל זה היה מטורף . ואם תרצו את הדובדבן שבקצפת אני ואחותי חזרנו מגרדות בכל הגוף ... אלוקים ישמור אין לי מושג במה נדבקתי שם והיום יש לי תור לרופא עור. מקוה לבשורות טובות . זהו עד כאן חוות דעתי . אם לא הייתם שואלים לא בטוח שהייתי טורחת לספר לכם אבל מאחר ושאלתם מקווה מאוד שתעשו עם זה משהו .

  • חוות הדעת של בתאל

    ינואר 2023

    מלון מדהים עם צוות מעולה שנותן שירות עם חיוך אין ספק שנחזור

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה ים המלח

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור