בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של אור

    ספטמבר 2023

    הנופש היה מושלם - נקיון החדרים וכל שטחי המלון , אוכל מעולה צוות מקצועי ואדיב כל בקשה מתמלאת במהרה חופשה מצויינת נחזור שוב

  • חוות הדעת של MALKA

    ספטמבר 2023

    היה נהדר מלבד הערב הראשון, בבירור מוקדם שלי מול הצוות נאמר לי שניתן יהיה להזמין ארוחת ערב במלון למרות שכיפור ונתנו לי תפריט פלטות קרות לטובת ההזמנה, בסביבות 18.30 התקשרתי וביקשתי להזמין ונאמר לי שאי אפשר שכבר סגרתם את ההזמנות. אמרתי לנציג שזה לא הגיוני, ביררתי פעמיים אפילו ונאמר לי שאפשר, אני עם ילדה בת 12 מה היא תישאר בלי אוכל עד מחר?? ענה לי - כן !! חשבתי שהתבלבל ושאלתי שוב מה כן? הילדה תישאר הלי אוכל עד מחר?? ענה לי שוב - כן בדיוק! רק אחרי שהרמתי קולי הוא אמר שיברר ויחזיר לי תשובה ואחרי כמה דקות התקשר ואמר בסדר, אחרי עוד כמה דקות הוא התקשר שוב ואמר שזה רק אם אני משלמת מזומן )מזל שהיה עליי.. אחרי כמה דקות התקשר אליי בפעם השלישית כדי להגיד שאני צריכה להוסיף עוד 15 שח על שרות. הייתי במצב שלא היתה לי ברירה כי כפי שציינתי הייתי עם ילדה רעבה. קיבלנו "פלטת גבינות" עם ירקות עייפים ולחם יבש, כנראה שאריות מארוחת הבוקר עליהם שילמתי כאמור 85 שח שעד לרגע זה לא קיבלתי חשבונית בגינם.

  • חוות הדעת של ציפורי

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של אלכסנדר

    ספטמבר 2023

    היה אמור להיות יותר גבוע , אבל... -קיבלנו בדלפק אישור לבצע check out C ב 12:00.אבל שחזרנו אחרי שעה 11:00 לחדר - החדר היה נעול וכרטי לא פתח את הדלת. הייתי צריך לרדת לדלפק לחידוש כרטיס. ריבלתי הסבר שנעילה בוצעה "אוטומטי בשעה 11:00. לא מובן ,למה מערכת לא מסוגלת לבצע את זה פר חדר - בדף שקיבלנו בזמן check in היה כתוב שבדריכת מפלים יעבוד ביום שלישי משעה 10. בפועל הבריכה הייתה סגורה גם ב 10 וגם ב 11. אחרי בירור ממושך בדלפק קיבלתי תשובה שבריכה יעבוד מ 12:30 , אחרי עזיבה שלנו. חבל , הילדה שלנו מאוד ציפתה את הבריכה הזאת. למה היחה צריך לכתוב מ10 אם אתם לא מסוגלים לעמוד בזה???

  • חוות הדעת של מאי

    ספטמבר 2023

    מלון יפה וממוקם טוב הצוות היה נחמד ועזר בכל מה שהיינו צריכים רמת הניקיון לא גבוהה בכלל כשנכנסנו לחדר היו כתמים על המיטה(ביקשנו להחליף וישר החליפו לנו) הרצפה לא הייתה נקיה במיוחד והפינה ישיבה במרפסת הייתה מאובקת ולא נקיה במיוחד ויצאו נמלים מהביוב במרפסת בנוסף הוילון באמבטיה לא היה נראה נקי

  • חוות הדעת של ליאור

    ספטמבר 2023

    ביצענו הזמנה שעתיים לפני הגעתנו למלון, שהינו בהרודס בסופ"ש והחלטנו בספונטניות להישאר גם לכיפור, יש לציין כי עלות החדר הבסיסי ללילה ומתקני המלון למול מלון הרודס ממש גבוהים בהשוואה בין המלונות. סה"כ האירוח היה סביר בהחלט אך המלון ישן ועם בלאי גדול בחדר (המזגן לא עבד תקין, המרפסת היתה מלוכלכת והריהוט בה חייב החלפה).

  • חוות הדעת של MALKA

    ספטמבר 2023

    היה נהדר מלבד הערב הראשון, בבירור מוקדם שלי מול הצוות נאמר לי שניתן יהיה להזמין ארוחת ערב במלון למרות שכיפור ונתנו לי תפריט פלטות קרות לטובת ההזמנה, בסביבות 18.30 התקשרתי וביקשתי להזמין ונאמר לי שאי אפשר שכבר סגרתם את ההזמנות. אמרתי לנציג שזה לא הגיוני, ביררתי פעמיים אפילו ונאמר לי שאפשר, אני עם ילדה בת 12 מה היא תישאר בלי אוכל עד מחר?? ענה לי - כן !! חשבתי שהתבלבל ושאלתי שוב מה כן? הילדה תישאר הלי אוכל עד מחר?? ענה לי שוב - כן בדיוק! רק אחרי שהרמתי קולי הוא אמר שיברר ויחזיר לי תשובה ואחרי כמה דקות התקשר ואמר בסדר, אחרי עוד כמה דקות הוא התקשר שוב ואמר שזה רק אם אני משלמת מזומן )מזל שהיה עליי.. אחרי כמה דקות התקשר אליי בפעם השלישית כדי להגיד שאני צריכה להוסיף עוד 15 שח על שרות. הייתי במצב שלא היתה לי ברירה כי כפי שציינתי הייתי עם ילדה רעבה. קיבלנו "פלטת גבינות" עם ירקות עייפים ולחם יבש, כנראה שאריות מארוחת הבוקר עליהם שילמתי כאמור 85 שח שעד לרגע זה לא קיבלתי חשבונית בגינם.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור