בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

8.8

מבוסס על 1073 חוות דעת

87% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של MALKA

    ספטמבר 2023

    היה נהדר מלבד הערב הראשון, בבירור מוקדם שלי מול הצוות נאמר לי שניתן יהיה להזמין ארוחת ערב במלון למרות שכיפור ונתנו לי תפריט פלטות קרות לטובת ההזמנה, בסביבות 18.30 התקשרתי וביקשתי להזמין ונאמר לי שאי אפשר שכבר סגרתם את ההזמנות. אמרתי לנציג שזה לא הגיוני, ביררתי פעמיים אפילו ונאמר לי שאפשר, אני עם ילדה בת 12 מה היא תישאר בלי אוכל עד מחר?? ענה לי - כן !! חשבתי שהתבלבל ושאלתי שוב מה כן? הילדה תישאר הלי אוכל עד מחר?? ענה לי שוב - כן בדיוק! רק אחרי שהרמתי קולי הוא אמר שיברר ויחזיר לי תשובה ואחרי כמה דקות התקשר ואמר בסדר, אחרי עוד כמה דקות הוא התקשר שוב ואמר שזה רק אם אני משלמת מזומן )מזל שהיה עליי.. אחרי כמה דקות התקשר אליי בפעם השלישית כדי להגיד שאני צריכה להוסיף עוד 15 שח על שרות. הייתי במצב שלא היתה לי ברירה כי כפי שציינתי הייתי עם ילדה רעבה. קיבלנו "פלטת גבינות" עם ירקות עייפים ולחם יבש, כנראה שאריות מארוחת הבוקר עליהם שילמתי כאמור 85 שח שעד לרגע זה לא קיבלתי חשבונית בגינם.

  • חוות הדעת של נועה

    ספטמבר 2023

    אני אוהבת לשוב אל המלון אך היתה הרגשה של חוסר אהדה והכרה בי כאורחת חוזרת

  • חוות הדעת של אנטולי

    ספטמבר 2023

    חדר מאוד ישן ורהיטים מתקלפים, ריח של שתן במסדרון

  • חוות הדעת של חיים

    ספטמבר 2023

    מלון מיושן לא משקף את המחיר

  • חוות הדעת של מאשה

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של יריב

    ספטמבר 2023

    שרות מעולה חדר נקי ומרווח המזגן לא היה טוב ביקשנו פעמיים לטפל בזה הגיעו אבל זה לא עזר ישנו שאנחנו מזיעים לצערי הספא הנפתחת צד אחד נוח והצד השני הילד לא נרדם לא נוח ויש רעשים כל הלילה מהקפיצים של המיטה אנחנו עם כרטיס שמיים אוהבים אותכם ונמשיך להגיע לנופש רק אצלכם מקווה שזה ישתפר לקחנו סוויטה שיהיה נוח לילדים וזה לא קרה המרפסות מצויינות נוף מהמם אוכל פנטסטי

  • חוות הדעת של דרור

    ספטמבר 2023

    המזגן בחדר לא קירר טוב.. הפתרון היה מאוורר עמוד. קצת מאכזב להיות באילת בחדר לא קריר במיוחד. מעבר לזה הכל היה כמו תמיד מצויין.

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה אילת

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור