בחזרה לדף מלון
9.5
מבוסס על 249 חוות דעת
97% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של ליליה
גורשמן ליליה ,אוגוסט 2020
לא מנקים חדרים,צריך כל פעם לבקש,לא מתייחסים לבקשות של האורחים בקבלה,יומיים ביקשתי שיתנו לי מגבת רחצה,בקבלה לא נתנו למרות שהיו ליד הדלפק,אמרו להמתין,בסוף הביאו למחרת אחרי שביקשתי פעם שלישית(מגבת רביעית) כאשר היינו 4 אנשים בחדר והיו רק 3 מגבות. לא פתחו בזמן את הבריכה וכאשר ביקשתי בדלפק להתקשר לביטחון שיפתחו,אמרו לי שיעשו זאת עוד מעט,אך לא היו מוכנים לעשות זאת מיידי.
-
חוות הדעת של אלי
קריף אלי ,אוגוסט 2020
כחבר פתאל לא קבלנו את מתנת החבר, החדר לא נוקה
-
חוות הדעת של יסמין
בראל יסמין ,אוגוסט 2020
מלון מזעזע ברמה של אכסניה הזמנתי מקום עם נציג של פתאל וכשהגענו אמרו שאין מקום במלון אחרי המתנה ארוכה קבלנו את החדר ב20.30 בערב כי כבר היינו עייפים מהנסיעה אחרי שקבלנו את החדר הגענו לחדר בלי מצעים חיכינו שעה וחצי לקבל מצעים לספת ילדים כשפתחני את הספה הכל היה פרורים ולכלוך הכניסה של החדר כולה מלוכלכת לא ניקו שם כלום לא היה גם מקרר בחדר חוויה גרועה לא נגיע לשם יותר סבלנו יומיים האוכל היה גם ברמה בינונית נמוכה חבל שאנשים משלמים ממיטב כספם למלון ברמה ירודה כזו
-
חוות הדעת של תומר
כהן תומר ,אוגוסט 2020
המלון היה מאכזב. אני נוסע הרבה מאוד למלונות פתאל. כבר תקופה ארוכה שרצינו להתארח במלון אל היה מאוד מאכזב. האוכל בארוחת שישי היה תפל. לא קיבלנו שי כחברי מועדון כמו שאנו מקבלים תמיד, רמת הניקיון הייתה ירודה, כמעט ולא היינו בבריכה, החוץ היה רחוק עם הילדים
-
חוות הדעת של גלעד
גור גלעד ,אוגוסט 2020
מאוכזב מאוד, המון תקלות, קבלת חדרים מאוחרת, בעיות חוזרות ונשנות עם סתימה באמבטיה והצפה של החדר, לא היה מזגן בחדר כושר במשך כל השהות, אני חבר מועדון שמיים, לקחתי שני חדרים והתאכזבתי מאוד, הבטיחו לי שנציגת קשרי לקוחות תיצור איתי קשר ועד עכשיו זה לא קרה, מבין שיש קושי עם הקורונה אבל הדברים שציינתי לא קשורים לנושא הקורונה, אשמח שייצרו עמי קשר. גלעד - 0506216929
-
חוות הדעת של טלי
טובייביץ טלי ,אוגוסט 2020
מלון ברמה ירודה מאוד, החדרים ישנים,הבריכה פיצית ומסוגלת להכיל גג עד 20 איש אבל בפועל אתם מכניסים מעל 100, שטחי המלון מאוד מאוד מלוכלכים והעובדים מתרצים את זה ב״ יש ילדים״ , יותר כמו אכסניה מאשר מלון.
-
חוות הדעת של רווה
יצחק רווה ,אוגוסט 2020
כאשר סגרתי את המלון התקשרתי קודם לברר על החדר כושר ועל הבריכה ולברר אם הם עובדים כרגיל אמרו לי שכן ואמרו לי שרק החדר אוכל עובד עם קפסולות.אז החלטתי לסגור.כאשר הגעתי למלון אמרו לי שהחדר כושר סגור לגמרי,והבריכה יכולה לאכלס עד 50 איש,לא זכיתי לראות איך הבריכה נראית מכיון שבמשך 3 ימים אני ואשתי שמנו בגד ים ושהגענו לבריכה אמרו לנו אין אפשרות להכנס כי יש כבר 50 איש,וחבל מאוד שלא אמרו לנו לפני שסגרנו.ירדתי לקבלה ושאלתי מדוע לא עושים קפסולות גם בבריכה כמו שאתם עושים בחדר אוכל הרי אורחים נתקעים שעות בבריכה ואי אפשר להכנס,נאמר לי שזה ההוראות שהם קיבלו.יש לציין שבאמת החדר אוכל היה באמת מסודר ואוכל טעים.אבל מכיון שלא זכיתי להיות בחדר כושר ובבריכה הרגשתי שבאתי לאכול ולישון וחבל.כי כן יש לזה פתרוןן