בחזרה לדף מלון

רק אורחים שהתארחו במלון יכולים לכתוב חוות דעת באתר

9.1

מבוסס על 1059 חוות דעת

92% המליצו על מלון זה

  • חוות הדעת של לורן

    ספטמבר 2023

    מרוצים מלון יפה קבלת פנים נעימה

  • חוות הדעת של כרמלה

    ספטמבר 2023

    מלון סביר, חדרים נקיים. פקדי קהלה אדיבים. אוכל מגוון וטעים. בבריכה היו הרבה זבובים.

  • חוות הדעת של שני

    ספטמבר 2023

    שירות אדיב.מלון מזמין. החדר קצת היה מלוכלך (הרצפה)

  • חוות הדעת של אילן

    ספטמבר 2023

    שירות אין מילים לתאר את שביעות הרצון , רמי מנהל הקבלה אדיב ביותר מנכ"ל המלון התייחס לאורחים בצורה יוצאת דופן שלא רואים כל יום . מיזוג טעון שיפור לחץ מים במקלחות טעון שיפור. אוכל אליפות�

  • חוות הדעת של רפאל

    ספטמבר 2023

  • חוות הדעת של אמילי

    ספטמבר 2023

    הגענו למלון התחלתי לפרוק את המזוודה פתחתי מגירה והזדעזתי לראות פד של אישה פתוח במגירה ! העבירו אותנו חדר לאחרמכן המזגן לא עבר עברנו לעוד חזר ושם כבר זה עבר את הגבול !!!! השירותים היו עם שתן על האסלה ! כתמי שתן יבשים שרואים במפורש שזה ישב כמה ימים טובים ! ריצפה מלוכלכת פשוט גועל נפש ! לא פעם ולא פעמיים שאני נופשת במלונות מרשת פתאל אם לא ימצאו לי פיצוי הוגן כנראה שאני פשוט יעשה צעד עם התמונות שיש לי מהחופשה הזאת!! לא נהנתי ! משעה 7 בערב עד 11 בלילה אני רק מתיסקת בלעבור מחדר לחדר ! באתי לעשות את החג בבית מלון בשביל לא לעבוד קשה ומצאתי את עצי צורקת את האלך שקל של החדר פשוט לפח ! סבלתי מכל רגע ! פשוט ביזיון!!!!

  • חוות הדעת של אורה

    ספטמבר 2023

    עליי לציין שחוץ מהאוכל שהיה מצויין כל השאר היה מאכזב מאוד. קודם כל אני לא מבינה למה לא שאלו בקבלה אם נרצה להזמין מקום בסוכה ?.וכמו כן לקחת 250ש"ח על עזיבה במוצא"ש גובל בשערוריה כאשר בשאר מלומות הרשת גובים 150ש"ח .כמו כן להגיד שאם נאחר אפילו בדקה נחויי בתשלום מלא. כאשר אורחים אחרים שהם לא חברי מועדון שילמו דרך חברות תיירות אחרים 150 ש"ח.זאת פשוט חוצפה וככה לא מתנהגים לחברי מועדון .וזה חוץ מזה ששילמתי מחיר שכביכול הוא לאחר הנחת יום הולדת ,שהוא דומה מאוד לתשלום שאורחים שהגיעו מחברות תיירות אחרות .ורק לאחר שהיתקשרתי לשרות לקוחות עשו לי טובה והורידו לי כ70 ש"ח . לא מובן .....חבל .אני בטוח לא אמשיך להיות מועדון .

חיפוש חופשה בלאונרדו פלאזה טבריה

x
תאריך הגעה
תאריך עזיבה

מצא לי חופשה
התחייבות למחיר הטוב ביותר
בחר אזור