בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 589 חוות דעת
93% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של לורן
מדר לורן ,ספטמבר 2023
מרוצים מלון יפה קבלת פנים נעימה
-
חוות הדעת של כרמלה
בנימינוב כרמלה ,ספטמבר 2023
מלון סביר, חדרים נקיים. פקדי קהלה אדיבים. אוכל מגוון וטעים. בבריכה היו הרבה זבובים.
-
חוות הדעת של שני
רוטפלד שני ,ספטמבר 2023
שירות אדיב.מלון מזמין. החדר קצת היה מלוכלך (הרצפה)
-
חוות הדעת של אילן
בוגנים אילן ,ספטמבר 2023
שירות אין מילים לתאר את שביעות הרצון , רמי מנהל הקבלה אדיב ביותר מנכ"ל המלון התייחס לאורחים בצורה יוצאת דופן שלא רואים כל יום . מיזוג טעון שיפור לחץ מים במקלחות טעון שיפור. אוכל אליפות�
-
חוות הדעת של רפאל
אוקנין רפאל ,ספטמבר 2023
-
חוות הדעת של אמילי
אדרי אמילי ,ספטמבר 2023
הגענו למלון התחלתי לפרוק את המזוודה פתחתי מגירה והזדעזתי לראות פד של אישה פתוח במגירה ! העבירו אותנו חדר לאחרמכן המזגן לא עבר עברנו לעוד חזר ושם כבר זה עבר את הגבול !!!! השירותים היו עם שתן על האסלה ! כתמי שתן יבשים שרואים במפורש שזה ישב כמה ימים טובים ! ריצפה מלוכלכת פשוט גועל נפש ! לא פעם ולא פעמיים שאני נופשת במלונות מרשת פתאל אם לא ימצאו לי פיצוי הוגן כנראה שאני פשוט יעשה צעד עם התמונות שיש לי מהחופשה הזאת!! לא נהנתי ! משעה 7 בערב עד 11 בלילה אני רק מתיסקת בלעבור מחדר לחדר ! באתי לעשות את החג בבית מלון בשביל לא לעבוד קשה ומצאתי את עצי צורקת את האלך שקל של החדר פשוט לפח ! סבלתי מכל רגע ! פשוט ביזיון!!!!
-
חוות הדעת של אורה
לויתן אורה ,ספטמבר 2023
עליי לציין שחוץ מהאוכל שהיה מצויין כל השאר היה מאכזב מאוד. קודם כל אני לא מבינה למה לא שאלו בקבלה אם נרצה להזמין מקום בסוכה ?.וכמו כן לקחת 250ש"ח על עזיבה במוצא"ש גובל בשערוריה כאשר בשאר מלומות הרשת גובים 150ש"ח .כמו כן להגיד שאם נאחר אפילו בדקה נחויי בתשלום מלא. כאשר אורחים אחרים שהם לא חברי מועדון שילמו דרך חברות תיירות אחרים 150 ש"ח.זאת פשוט חוצפה וככה לא מתנהגים לחברי מועדון .וזה חוץ מזה ששילמתי מחיר שכביכול הוא לאחר הנחת יום הולדת ,שהוא דומה מאוד לתשלום שאורחים שהגיעו מחברות תיירות אחרות .ורק לאחר שהיתקשרתי לשרות לקוחות עשו לי טובה והורידו לי כ70 ש"ח . לא מובן .....חבל .אני בטוח לא אמשיך להיות מועדון .