בחזרה לדף מלון
9.2
מבוסס על 355 חוות דעת
90% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של Pnina
Danieli Pnina ,מאי 2024
היחס היה נפלא ואדיב, נהנינו מאוד מהחדרים, מהספא והמיקום של המלון.
-
חוות הדעת של חיים
גבאי חיים ,מאי 2024
אחרי פעמיים טובים אצלכם הפעם התאכזבנו
-
חוות הדעת של Nofar
Ajzenberg Nofar ,אפריל 2024
היי אני אורחת עיסקית חוזרת מאחר וכבר התארחתי אצלכם ומאד נהנתי החלטתי לחזור לאותה חוויה מעצימה אך התאכזבתי מהשינויי העצום בין החוויה הקודמת, לנוכחית בלשון המעטה , זה התחיל מהבדל עצום שנאמר לסוכנת שלי למציאות עצמה . ביקשתי במפורש מלון ללא מתפנים ונאמר לי מהסוכנת שיש רק זוג עם ילד לכן הסכמתי להפתעתי המלון היה בתפוסה מלאה של מתפנים אין לי בעיה איתם אישית רק שהתנאים היו מאכזבים! מניקיון הקומה 4 שבא הייתי שטיח מלוכלך ומוכתם ברמה של אכסניה לחדר ליד שהיה מאוכלס עם כלב שנבח , לטרקלין סגור בפסח( טענה שזה סגור בגלל החג) לא תירוץ ולא נאמר לסוכנת שלי התארחתי במלונות עיסקיים וזה תירוץ עלוב כי כולם פועלים גם בפסח ומלאים כמו שצריך ולאחר צאת החג הטרקלין היה רייר וכששאלתי למה? השף שהיה במשמרת אמר שלא חובה שיהיה כיבוד קל , ארוחות בוקר גם לאחר החג היו דלות לא היה שירות לקפה אלא הגשה עצמית לא מקובל !!! חנייה ל צמודה למלון היית בחינם לא הוצע לי כשירות וביקשתי זיכוי מלא בנוסף הפקידה במשמרת נתנה לי מחיר גבוה לעומת זוג שהגיע להתארח ונאמר ממנהל הקבלה מחיר מוזל לזוג וכששאלתי אותה למה היא ענתה שהוא פשוט טעה ( לא מקצועי) נאמר לי שאקבל זיכוי 180₪ לא מופיע בחשבון שלי הזיכוי עדיין וקיבלתי זיכוי על לילה האחרון ב1/5 ע״ס 650 + מע״מ ועדיין לא מופיע בחשבון שלי אחראית הקבלה קטייה היית מאד אדיבה קשובה ומקצועית ומאד שירותית הצוות במלון בהגשה היה מאד אדיב ושירותי הצעת ייעול: לדאוג באופן מלא למי שכן משלמם סכום נכבד בלי פגיעה בתנאים נושא המלחמה לא אמור לשחק תפקיד במלון כעסקי והתנאים צריכים להיות תנאים קבועים
-
חוות הדעת של שאול
זמיר שאול ,ספטמבר 2023
יחס,שירות,יעילות שידרוג,מזון
-
חוות הדעת של אילנית
שמעון אילנית ,ספטמבר 2023
מלון נעים נקי יקסים אוכל מצויין צוות הקבלה מקסים!
-
חוות הדעת של אור
דאי אור ,ספטמבר 2023
מהמםם
-
חוות הדעת של שני וגיא
אלדר שני וגיא ,ספטמבר 2023
פעם רביעית שאנחנו חוגגים אצלכם במלון יום הולדת/יום נישואין והיה כמו תמיד נהדר. קיבלנו את החדר הנגיש בגלל הנכות שלי והיה הרבה יותר קל ונעים להתנהל בו. היו כמה עניינים: המקרר בחדר הרעיש מאד (לא התלוננו אבל כדאי שמיה=שהו יבדוק את העניין) כדאי להוסיף עוד מעקה בטיחות במקלחת ליד המתלה מגבות כי מאד קשה לצאת מהמקלחת - אין במה להאחז. היה חסר כיסא במקלחת והיינו צריכים לחכות שיביאו במיוחד. נציין לטובה את הבריכה שהיתה מאד נגישה ואת המציל הנחמד שסייע בכל מה שהיינו צריכים. ארוחת הבוקר היתה טעימה מאד ומושקעת וכל צוות המלון הפך את החוויה למושלמת. כשחזרנו הביתה קבענו מיד עוד 2 לילות לאירוע הזוגי הבא שלנו. נהננו מאד. תודה רבה