בחזרה לדף מלון
9.1
מבוסס על 780 חוות דעת
92% המליצו על מלון זה
-
חוות הדעת של קלרה
איזנברגר קלרה ,ספטמבר 2022
האוכל מעולה הפקידה קרי עשתה שמניות באויר כדי לסדר לנו חדר עם מקלחת, וחבר שאינו פונה לבריכה.הייתי מציעה לעשות קומה אחת לאנשים מבוגרים עם מקלחון ללא ילדים באותה הקומה אף הייתי מציעה קומה גבוהה שלא יהיו מעל משפחות עם ילדים הרעש פשוט בלתי נסבל,גם הטלויזיות בחדר קטנות ארוחות שהופנו למטה בערב החג ולמחרת היו קרות מאוד פנינו לגב'אלין לזכותה יאמר יחס שרות אדיבות והכי חשוב אוזן קשבת לאורחים הגב' אלין הסתובבה בין האורחים ודאגה לכל מחבואם וניסתה לפתור לכל אחד שפנה אליה את הבעיה,במילה אחת הגב אליו היא נכס עבור המלון. ילדיי מתארחים פעם שניה תוך 3 שבועות אצלכם והם אלה ששכנעו אותנו לבוא איתם בקיצור קומה שקטה לאנשים מבוגרים מקלחון בחדרים עם תומך אחיזה תודה ושנה טובה
-
חוות הדעת של נייסי
קיקוזאשוילי נייסי ,ספטמבר 2022
היה מקסים
-
חוות הדעת של לימור
שמש לימור ,ספטמבר 2022
מלון מציון שרות מצוין
-
חוות הדעת של ליאון
כהן ליאון ,ספטמבר 2022
חדרים- נקיים מאוד אך מיושנים וצריכים לעבור שדרוג. חדר אוכל- ברמה גבוהה . פנאי- יש מגוון רחב של אטרקציות לילדים . שירות כללי - אנשי הצוות נדיבים . נחזור שוב כמובן .
-
חוות הדעת של ליליה
קוזנצובה ליליה ,ספטמבר 2022
היינו בחג ראש השנה, היה מעולה , אוכל מאוד טעים
-
חוות הדעת של יריב
איזנברגר יריב ,ספטמבר 2022
זו פעם 2 בתוך 3 שבועות שאנו מגיעים להתארח במלון מג'יק פאלאס אילת. מאוד נהנים חדרים מרווחים מיטה נוחה וענקית 2 חסרונות בחדר. 1 טלוויזיה קטנה 2 האמבטיה מאוד גבוהה וחצי ממנה זה מפחיד ונותן הרגשה של חוסר יציבות.
-
חוות הדעת של נעמה ואביחי
ארז נעמה ואביחי ,ספטמבר 2022
חדר לא נקי עם ריח של שתן, לא כל יום ניקו את החדר. פקידת הקבלה התנהגה נוראי, לא שירותית ולא מאירת פנים. והיא עוד טוענת שהיא סגנית המנהל.